تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۵۰
امام جمعه تنکابن با اعلام اینکه دفتر آستان قدس رضوی و کانون خدمت رضوی در تنکابن صاحب ساختمان مستقل می‌شود، گفت: قدردان تلاش‌های خادمیاران رضوی در بحث محرومیت‌زدایی هستیم.کانون خدمت آستان قدس رضوی در تنکابن صاحب ساختمان مستقل می‌شود
۳
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی در مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی هدایتی در دیدار با مسؤولان آستان قدس رضوی از تلاش‌های خادمیاران رضوی در بحث محرومیت‌زدایی قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمت به محرومان و دستگیری از نیازمندان خواسته ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) است.
وی افزود: این اقدام مهم محدود به حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس نیست و هر فردی با نیت امام رضا(ع) در هر جای دنیا می‌تواند برای رفع محرومیت‌زدایی به انجام کارهای عام‌المنفعه اهتمام ویژه داشته باشد.
امام جمعه تنکابن با بیان اینکه خادمیاران رضوی آتش به اختیار و خودجوش بدون دریافت کمک از دولت و سایر ارگان‌ها درصدد رفع فقر و کاهش آلام نیازمندان هستند، تصریح کرد: این خادمان نباید برای ساماندهی فعالیت‌های خود دغدغه دفتر اداری داشته باشند هر چند تلاش داریم ساختمان مستقل برای ساماندهی این تشکیلات مردمی اختصاص دهیم.
کارشناس امور خادمیاری و مسئول جشنواره خدمت در دفتر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در این دیدار به نام‌نویسی ۱۳۳ نفر از مردم تنکابن در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: خادمیاری پست سازمانی یا شهرت نیست بلکه عشق، علاقه و ارتباط به ولایت است و خادمیاران باید علاوه بر شیفت در حرم مطهر سعی کنند در ارائه خدمت در ابعاد گوناگون در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامعه و محل زندگی خود فعالیت داشته باشند.
سهیل صالحی با بیان اینکه برای ۶۰ نفر از تعداد خادمیاران رضوی این شهرستان با تأیید نهایی پرونده‌ها می‌تواند شیفت حرم محقق شود، افزود: سیره عملی و اخلاقی ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) باید در زندگی فردی و اجتماعی خادمیاران ساری و جاری شود.
وی از امام جمعه تنکابن خواست تا خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) را در برنامه های حوزه محرومیت‌زدایی با پیوست فرهنگی همراهی کنند، گفت: این حرکت ارزشمند باعث می‌شود تا خادمیاران این شهرستان برای تداوم فعالیت‌های عام‌المنفعه با مشکل‌های زیرساختی مواجه نشوند.
 به مناسبت دهه کرامت و در آستانه فرا رسیدن ولادت امام هشتم شیعیان پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) در شهرهای مختلف برای تبرک جستن عاشقان اهل بیت عصمت و ظهارت در اختیار مردم قرار گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲