تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۰۱۴۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب باوجود تمام فشارهای ناحق بین‌المللی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دشمن می‌داند که اگر کوچک‌ترین خطایی را مرتکب شود پاسخ بسیاری سختی را باید تحمل کند.
۰
plusresetminus
کوچک‌ترین خطای دشمن، سخت‌ترین پاسخ را در پی دارد/ آمریکا، متهم ردیف اول در نقض حقوق بشر
به گزارش بلاغ،مهرداد بابایی در جمع بسیجیان شهرستان جویبار بابیان اینکه در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی بسیج کارنامه درخشانی از خود ارائه داده است اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و در شرایط سخت نظامی تا به امروز که چهار دهه از انقلاب می‌گذرد، در حوادث طبیعی و بیماری کرونا بسیج کارنامه درخشانی داشته و همواره در خدمت به مردم و نظام پیشگام بوده است.
 
وی تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال تخریب چهره بسیج و ایجاد فاصله و تفرقه بین ملت و نظام هستند و از هیچ ابزار و توطئه‌ای برای تحقق آن دریغ نکردند ولی بصیرت مردم و هوشمند و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری این دسیسه‌ها را خنثی کرده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نیروهای مؤمن و متعهد و همچنین جوانان متخصص توانسته به بالاترین علوم درزمینهٔ های مختلف دست پیدا کند و همین موضوع وحشتی را در دل دشمنان ایجاد کرده است.
 
بابایی ترور دانشمندان هسته‌ای را نمونه‌ای از ترس دشمنان از پیشرفت ایران دانست و افزود: انرژی هسته‌ای یکی از بارزترین نمونه‌های اتکا و اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی است که این موضوع ترس دشمنان را در پی داشته که منجر به ترور جوانان  دانشمند ایران اسلامی شد.
 
وی حقوق بشر را یک ابزار سیاسی برای آمریکا دانست و گفت: کلیدواژه حقوق بشر و مجموعه اتهام‌هایی که آمریکا در این راستا به ایران وارده کرده فقط یک بازی سیاسی است درحالی‌که ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های یک‌جانبه، تحریم دارو و ... بزرگ‌ترین موارد نقض حقوق بشر است که ایالات‌متحده آمریکا در این نقض آشکار متهم ردیف اول است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با اشاره به تحولات کشور آمریکا عنوان کرد: فریاد سال‌ها تبعیض، بی‌عدالتی و قتل و جنایت در آمریکا بلند شده است و این کشور باید پاسخگوی هزاران خون به‌ناحق ریخته شده در این کشور باشد.
 
بابایی بابیان اینکه امروز ایران اسلامی با تمام تنگناهای اقتصادی در اوج اقتدار قرار دارد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب باوجود تمام فشارهای ناحق بین‌المللی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دشمن می‌داند که اگر کوچک‌ترین خطایی را مرتکب شود پاسخ بسیاری سختی را باید تحمل کند.
 
وی خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل‌شده است و امروز شاهدیم که آمریکا در اجرای سیاست‌های مستبدانه و زورگویانه خود دچار انزوا شده است.  

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴