تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۴۲
مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه در حوزه اشتغال 148 مددجو و توان‌خواه از اعتبارات بهزیستی بهره گرفتند، گفت: اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه حدود 50 میلیارد ریال بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازفرزاد گوهردهی در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان آمل، اظهار کرد: همیشه قدردان حمایت‌های خیران و کمک‌های مردمی هستیم زیرا کمک گرفتن از مشارکت‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف والای بهزیستی بسیار مهم و ارزشمند است.
وی افزود: یکی از مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی خیران هستند و خیران آملی نیز همیشه حامی و کمک‌حال افراد تحت حمایت هستند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان جمع‌آوری حدود 10 میلیارد ریال مشارکت مردمی در شهرستان آمل توسط مراکز دولتی و غیردولتی، تصریح کرد: مشارکت غیر نقدی مراکز دولتی نیز بیش از ۲۳ میلیارد ریال بوده است.
این مسؤول با اشاره به اینکه امیدواریم در سال جاری بتوانیم زمینه حمایت بیش از پیش خیران و حامیان نیازمندان را فراهم کنیم، بیان کرد: در حوزه عملکرد عیدانه بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت غیر نقدی و یک هزار و ۱۰۰ بسته کالا برای جامعه هدف بهزیستی فراهم شد.
گوهردهی با اعلام اینکه در حوزه توانبخشی بهزیستی اقداماتی همانند مناسب‌سازی مسکن، مناسب‌سازی خودرو، ایجاد پلاک ویژه معلولان، مناسب‌سازی خودرو و دیگر اقدامات در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شد، گفت: حدود ۳۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی برای توانبخشی از تجهیزات مختلف بهزیستی بهره گرفتند.
وی با بیان اینکه تعداد ۸ دانشجوی معلول آملی نیز از خدمات تشویقی دانشجویی، ۸۲ دانش‌آموزان از خدمات دانش‌آموزی در حوزه توانبخشی و ۱۹۱ کودک معلول در مراکز نگهداری از نظر بهبود تغذیه طی سال گذشته خدمات گرفتند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR از دیگر اقداماتی است که در این حوزه تعداد یک هزار و ۹۳۳ پرونده در شهرستان آمل داریم و میزان اعتبارات تخصیص یافته آن یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال است.
مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ مرکز توانبخشی فعال در آمل داریم، متذکر شد: تعداد 77 طرح از جامعه هدف طی سال گذشته در حوزه تأمین مسکن توانستند خدمات بازسازی، نوسازی و تعمیر دریافت کنند.
این مسؤول با اعلام اینکه در حوزه اشتغال 148 مددجو و توان‌خواه از اعتبارات بهزیستی بهره گرفتند، بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه حدود 50 میلیارد ریال بوده است.
گوهردهی با اشاره به از اسفند ماه سال گذشته علاوه بر کشورمان ایران، بلکه همه کشورهای دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی شامل افراد آسیب‌پذیر است و افراد تحت حمایت به شدت در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند که اگر به ویروس مبتلا شوند شانس مرگ و میر در آنها بسیار بالا است.
وی ادامه داد: در مراکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان و معلولان بهزیستی مازندران تلاش زیادی برای عدم ابتلای مددجویان به ویروس کرونا انجام شد و مدافعان سلامت زیادی شبانه‌روزی خدمات ارائه کردند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه از بین 119 مرکز نگهداری بهزیستی در ایام کرونا 111 مرکز فعالیت داشتند، گفت: با تحت پوشش قرار دادن بیش از 4 هزار و 300 مددجو و توان‌خواه در این مراکز هیچ آسیب به مددجویان نرسید و گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا نداشتیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲