تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۳۸
مقامات رسمی چین اعلام کردند: پکن 52 جاده دیگر را در ​​مرکز فناوری پایتخت برای آزمایش وسایل نقلیه خودران افتتاح کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشینهوا، مقامات رسمی چین به تازگی اعلام کردند:  پکن ۵۲ جاده دیگر را در منطقه «Haidian»، ​​مرکز فناوری پایتخت برای آزمایش وسایل نقلیه خودران افتتاح کرده است.
 چین به عنوان بزرگترین بازار خودرو جهان در تلاش است تا در رشد و توسعه خودروهای الکتریکی و هوشمند نیز در میان کشورهای پیشرو دنیا قرار گیرد.
جاده‌های مذکور به طول ۲۱۵.۳ کیلومتر بخشی از منطقه نمایشی برای وسایل نقلیه خودران هستند. طبق گفته دولت، آنها بیش از ۱۰۰ کیلومتر مربع در منطقه شمالی شهر «Zhongguancun» را برای آزمایش خودروهای خودران اختصاص دادند.
براساس این طرح، اختصاص جاده‌های بیشتر برای آزمایش خودروهای خودران در سال ۲۰۲۰ ادامه دارد.
در ماه مارس سال ۲۰۱۸، پکن ۳۳ جاده به طول کلی ۱۰۵ کیلومتر را برای آزمایش اتومبیل های مستقل در مناطق  «Daxing» و «Shunyi»  ،«Haidian»  اختصاص داد  که همه آنها در خارج از جاده‌های اصلی و به دور از مناطق پرجمعیت قرار دارند.
طبق برنامه دولت، انتظار می‌رود فضاهای آزمایش برای وسایل نقلیه متصل هوشمند در پایتخت تا سال ۲۰۲۲ به ۵۰۰ کیلومتر مربع برسد و احتمالاً در کل ۲۰۰۰ کیلومتر راه برای آزمایش خودروهای خودران باز خواهد شد.
ساخت خودروهای هوشمند بدون راننده، اتوبوس ها و کامیون های هوشمند، خودروهای خودران و هوشمند الکتریکی، اینترنتی و نسل پنجم شبکه از دیگر نوآوری های چین در راستای توسعه صنعت ساخت و تولید خودروهای هوشمند است.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲