تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۳۶
مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید ادعا کرده رئیس‌جمهور آمریکا علاقه‌ای به شنیدن گزارش‌های اطلاعاتی منفی درباره روسیه نداشته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گزارش‌های مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره امتناع دستگاه‌های اطلاعاتی از ارائه گزارش‌های منفی درباره روسیه به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را تأیید کرده است. 
بولتون در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان در روز پنجشنبه گفته او شخصاْ عصبانیت ترامپ به دلیل ارائه گزارش اطلاعاتی منفی درباره روسیه را تجربه کرده است. 
بولتون گفت: «فکر می‌کنم من به اندازه کافی از مطرح کردن مسائلی درباره روسیه که او دوست نداشت بشنود لطمه خورده‌ام.»
سی‌ان‌ان نوشته جان بولتون با این اظهارات روایت سایر مقام‌های آمریکایی را که گفته‌اند ترامپ تمایل چندانی به شنیدن چینن گزارش‌هایی نداشته تأیید کرده است. 
این شبکه خبری روز چهارشنبه از قول مقام‌های آمریکایی که اشاره‌ای به نامشان نشده بود نوشت مقاومت ترامپ در برابر گزارش‌های ضد روسیه موجب شده بود تیم امنیتی او تصمیم بگیرند کمتر در این خصوص به او گزارش ارائه کنند. 
بولتون گفت: «همه به غیر از شخص رئیس‌جمهور از ماهیت فعالیت‌های روسیه خبر داشتند. همان‌طور که قابل انتظار است اتفاقات زیادی هم در این خصوص می‌افتاد و ما سعی می‌کردیم به رئیس‌جمهور اطلاع بدهیم و واکنش او را بدانیم.»
مشاور امنیت ملی سابق ترامپ گفته گام‌هایی که برای مقابله با «تهدیدهای روسیه» برداشته می‌شده معمولاْ غر و لندها و گلایه‌های ترامپ را به همراه داشته است. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲