تاریخ انتشارجمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۲۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، از قرار گرفتن بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان در منطقه قرمز خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار  در ایلام، گفت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌های ناشی از آن، پس از شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و دره‌شهر، شهرستان چرداول نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و مابقی شهرستان‌ها نیز در منطقه زرد قرار دارند. 
وی افزود: پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب و‌ مکرر دست و استفاده حداکثری از ماسک سه توصیه کلیدی به همه مردم استان به خصوص گروه‌های آسیب پذیر است. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ادامه داد: تعداد افراد بی‌علامت که ناقل بیماری هستند، افزایش یافته لذا باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداکثر دقت و‌ هوشیاری را داشته باشیم.
کریمیان خاطرنشان کرد: همه شهروندان در رابطه با سلامت اطرافیان خود مسوول هستند، بنابراین با عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه؛ سلامت عزیزان و اطرافیان خود را به خطر می‌اندازند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: بیماری کرونا هیچگونه درمانی ندارد و باید از شیوع آن جلوگیری شود؛ مردم فهیم استان با رعایت تمام اصول پیشگیرانه؛ نه تنها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را یاری می‌کنند، بلکه سلامت خود و عزیزانشان را تضمین خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴