تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۰۲
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: با واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
افزایش معنادار آمار بیماران کرونایی در بخش‌های سرپایی و بستری/مراقبت‌های بهداشتی تشدید می‌شود
به گزارش بلاغ، حامد روحانی زاده در در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان های کشور از جمله استان مازندران در چند روز گذشته آمار بیماران مراجعه کننده به بخش‌های سرپایی و بستری استان به صورت معناداری افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و مراعات بهداشت فردی را به همه مردم استان توصیه می کنیم، افزود: امیدوارم مردم عزیز با بکار بستن همه دستورالعمل های بهداشتی به صورت دقیق و عدم حضور در مکان های شلوغ و پرهیز از مسافرت های غیر ضرور و عدم برگزاری مراسمات و تجمعاتی که تعداد زیادی از افراد کنار هم قرار می گیرند در قطع زنجیره بیماری و همه گیری بیماری کمک کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه هم اکنون تعدادی از شهرهای استان وضعیت نامناسبی دارند، گفت: دو تا از شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز و ۴ شهرستان نیز در آستانه وضعیت قرمز قرار دارند و در شهرهای دیگر نیز تعداد بیماران در حال افزایش است.

روحانی‌زاده با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور افراد در اجتماعات بدون ماسک و محافظت های فردی، افزود: در تمامی شهرستان ها تشدید مراقبت های بهداشتی از سوی مراقبین و مسوولین بهداشت انجام خواهد شد و با متخلفین مربوطه در اصناف مختلف که پروتکل ها را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷