تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۶۰
ائتلاف سعودی که در زمان آتش‌بس ادعایی خود نیز از حمله به یمن دست برنداشت، از آغاز تجاوز نظامی جدید علیه ارتش و کمیته‌های مردمی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتلویزیون عربستان سعودی شامگاه چهارشنبه رسما از آغاز عملیات نظامی جدید برای تجاوز به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.
بر اساس گزارش «المشهد الیمنی»، هدف از این عملیات نابودی «توانایی‌های متمایز حوثی‌ها» اعلام شده است.
در ادامه این گزارش آمده، نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی بامداد امروز (پنجشنبه) عملیات نظامی جدیدی علیه ارتش یمن در جبهه‌های استان «البیضاء» و جنوب استان «مأرب» را آغاز کرده‌اند.
در همین زمینه، جنگنده‌های ائتلاف سعودی از دیروز ده‌ها بار استان صنعاء را بمباران کردند . بر اساس گزارش «الخبر الیمنی» تعداد حملات هوایی ائتلاف سعودی در طول شش سال جنگ به بیش از سیصد هزار مورد رسیده و دهها هزار غیرنظامی طی آن کشته یا زخمی شده‌اند.
از سوی دیگر، پایگاه خبری «المسیره» یمن، شامگاه چهارشنبه، گزارش داد که به دنبال حمله ائتلاف سعودی به استان «صعده» (شمال غرب پایتخت یمن) یک دختربچه و یک زن مسن به شهادت رسیدند.
طبق این گزارش به دنبال حملات هوایی اخیر ائتلاف سعودی به منطقه «المقاش» ناحیه «الصفراء» در استان‌ صعده شش نفر هم از جمله چند کودک مجروح شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم