تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۵۳
شاه بحرین ضمن تمجید از «نقش محوری دولت آمریکا در عرصه بین‌المللی»، نشان شماره یک این کشور را به سفیر واشنگتن در منامه اعطا کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین، روز چهارشنبه،‌ در دیدار با «جاستین هکس سیبریل» سفیر آمریکا در منامه نشان شماره یک این کشور را به وی اعطا کرد.
به گزارش خبرگزاری رسمی کشور بحرین، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و ابعاد مختلف همکاری مشترک میان دو کشور صحبت کردند.
طبق این گزارش،‌ شاه بحرین با افتخار به «روابط تاریخی»، «شراکت راهبردی قوی» چندین ساله میان دو کشور، اظهار داشت که روابط دو جانبه آمریکا و بحرین در زمینه‌های مختلف شاهد رونق و پیشرفت بوده است.
آل خلیفه در ادامه بر اصرار این کشور بر گسترش و تثبیت روابط آمریکا و بحرین در راستای خدمت به منافع دو کشور تأکید کرد.
وی در این دیدار همچنین با اعادی اینکه آمریکا با تلاش‌ مؤثر منجر به تثبیت پایه‌های امنیت و صلح در منطقه و جهان شده است، از تلاش‌‌های واشنگتن تقدیر و تشکر کرد.
در همین ارتباط، وزیر خارجه بحرین، شامگاه روز دوشنبه، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرده بود که ایران در امور کشورهای منطقه دخالت می‌‌کند (+). دو کشور همچنین در بیانیه‌ای مشترک خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴