تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۰۱
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت مشکلات کشور همین فسادستیزی است که مجلس یازدهم تمام توان و انرژی خود را در این زمینه بکار خواهد گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی‌اصغر باقرزاده امروز درباره اراده و جدیت مجلس یازدهم باتوجه به بیانات اخیر رهبری در بحث مبارزه با فساد و قطع کردن دست مفسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: باید گفت بیانات رهبری فصل‌الخطاب است.
وی افزود: می‌توان گفت، تنها راه برون رفت مشکلات کشور همین فسادستیزی است.
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتقاد داریم مهم‌ترین مشکل بحث سوء مدیریت و فساد است که با حل آن با وجود تمامی مشکلات، دشمنی‌ها و تحریم‌ها مسائل ما برطرف خواهد شد.
باقرزاده با اشاره به اینکه طبق اصل ۷۱ قانون اساسی وظیفه نمایندگان مجلس قانونگذاری و نظارت صحیح است، تصریح کرد:باید گفت نه تنها این حق به عهده نمایندگان به خوبی استفاده نشده بلکه در برخی موارد خودشان حتی باعث فساد و الودگی شدند که باید در این زمینه نخست از اختیاراتی که به عهده ماست دقت لازم شود و دوم اینکه وظیفه نظارت به خوبی استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه بالطبع باید جلوی منشا فسادها گرفته شود، خاطرنشان کرد: در این صورت مجلس فسادستیز خواهد بود که مجلس یازدهم تمام توان و انرژی خود را در این زمینه بکار خواهد گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما