تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۸۲
رئیس کل دادگستری مازندران با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا و تصرف در اراضی ملی می‌کنند از خلع ید و قلع و قمع مستحدثات به میزان 28هزار و 782مترمربع و به ارزش تقریبی بیش از50 میلیارد ریال در شهرستان میاندورود خبرداد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر رسیدگی قاطع به موضوع زمین‌خواری این موضوع  در اولویت کاری دادگستری استان  قرار گرفته است و در راستای برخورد با پدیده زمین ‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی، قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت پیگیری و انجام می‌دهند.


 
وی افزود: با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به‌صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت. 

 
رئیس کل دادگستری استان مازندران بیان کرد: در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ ورفع تصرف ازاراضی ملی با صدور رأی قطعی و هماهنگی با منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط، مستحدثات قلع و قمع و به‌صورت سابق بازگشت.

 
این مسؤول با بیان اینکه در یک سال گذشته ۶ مورد حکم قلع وقمع و خلع‌ید از اراضی ملی و کشاورزی شهرستان میاندرود صادر شد، گفت: بر این اساس و با اجرای احکام، جمعا ۵۶هزار و ۴۳۱ مترمربع از اراضی کشاورزی و ملی این منطقه اعاده و به وضع سابق بازگشت.

 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴