تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۶۰
گروه بانکداری گلدمن‌ساکس، گروهی تشکیل داده است تا استخدام‌های خود از میان سیاه‌پوستان را افزایش دهد و پیشرفت و حفظ مقام یا شغل در میان کارمندان سیاه‌پوست را بهبود بخشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرویترز بر اساس یک نامه غیررسمی‌ نوشت گروه بانکداری گلدمن‌ساکس، گروهی تشکیل داده تا استخدام‌های خود از میان سیاه‌پوستان را افزایش دهد و  پیشرفت و حفظ  مقام یا شغل در میان کارمندان سیاه‌پوست را بهبود بخشد.
نیکلاس شارپ، سخنگوی گلدمن‌ساکس، محتوای این نامه غیررسمی را تایید کرد.
شورای جدید شکل گرفته برای پیشرفت عدالت نژادی نیز، آموزش‌های گسترده‌تر برای جلوگیری از تعصبات و بهبود مدیریت به منظور ترغیب به وارد کردن نژادهای مختلف به مدیریت این بانک انجام خواهد داد.
بر اساس این نامه، «تلاش‌های ما بر افزایش به نمایش گذاشتن استعداد سیاه پوستان و برنامه‌های آموزشی پیرامون مدیریت مردم و جلوگیری از تعصبات است.»
این گروه در واکنش به توجه به نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا، پس از قتل جورج فلوید در ماه می تشکیل شد.
گلدمن‌ساکس در سال 2019 هدفی تعیین کرد که 11 درصد تمامی تحلیلگران جدید و همکاران جدیدالورود که در آمریکا و 9 درصد در انگلیس استخدام می‌شوند، از میان مختصصان سیاه‌پوست باشند. این بانک همچنین اعلام کرد در نظر دارد 14 درصد از مختصصان امریکای لاتین و نیمی از زنان را استخدام کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما