تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۳۱
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تنها راه مقابله با کرونا رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از برگزاری تجمعات غیرضروری است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدمهدی گویا  امروز در بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، بیماریابی فعال، مراقبت از افراد دارای تماس با مبتلایان، فاصله‌گیری اجتماعی و ارتباط با مردم را اصول اساسی مقابله با کرونا در کشور عنوان کرد و  اظهار داشت: همبستگی بین مسئولان و مردم و استفاده از تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی برای افزایش حساسیت مردم نسبت به موضوع کرونا ضروری است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه مشکلی در بخش درمان استان نداریم، افزود: مشکل اصلی در شرایط کنونی، عادی‌انگاری وضعیت از سوی مردم است و این در حالی است که صداوسیما نسبت به گذشته تلاش مضاعفی برای ایجاد حساسیت در جامعه انجام می‌دهد.
 
علیار راستگو خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، استفاده از ماسک در امکان عمومی و سربسته ضروری است و کسانی که این موضوع را نادیده می‌گیرند، درواقع به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند.
اعضای ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در جلسه صبح امروز این ستاد که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، پیامدهای عادی‌انگاری وضعیت جامعه از سوی مردم را بررسی و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری تجمعات به عنوان تنها راه مدیریت بیماری کرونا در شرایط کنونی تأکید کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷