تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۲۹۹۲۲
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از دولت می‌خواهیم در شرایط سخت کنونی با بازاریان و اصناف کنار بیاید و با وحدت و تعامل با یکدیگر مشکلات را حل کنند و یار هم باشند.
۰
plusresetminus
دولت در شرایط سخت کرونایی از بازاریان حمایت عملی کند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با رئیس اصناف و اعضای اتحادیه‌های صنفی مازندران، اظهار کرد: امیدواریم بازار با حفظ وحدت و انسجام بهتر بتواند به مبارزه با مشکلات و به دست آوردن مطالبات پیش برود.
 
وی بیان کرد: اتاق بازرگانی باید آنچنان وحدت و انسجام داشته باشد که سر ریزش به اتحادیه‌ها و از اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی برسد و همه بازاریان یکپارچه و منسجم باشند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: بازاریان همواره ارتباط خوبی با دین و تعامل با علما داشتند و دارند، در واقع بازار مسجد محور بود و امروز می‌بینیم در شهرهای قدیمی بسیاری از مساجد در بازار بنا شده است و بازاریان حتی با عبا در مساجد حضور پیدا می کردند و همواره در ایام شهادت ها بازار تعطیل بود.
 
لائینی با بیان اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب و موفقیت حضرت امام (ره) همراهی بازاریان بود، تصریح کرد: هیچ چیزی صدایش مثل صدای بازار نیست، این صدا از هر رسانه‌ای قوی‌تر است، همان طور که در زمان انقلاب بارها این کار انجام شد.
 
وی با تاکید بر اینکه بازاریان در ایام کرونا بسیار همت کردند، هم برای تجهیز مراکز درمانی و هم برای رزمایش کمک مؤمنانه گام‌های خوبی برداشتند، افزود: معتقدم بعد از رسیدن به مقصود نباید یاران خودمان را فراموش کنیم، ما قطعا زحمات و خدمات شما را فراموش نمی‌کنیم و در حوزه اجرایی (دارایی، اداره کار و تأمین اجتماعی) خواستار این هستیم که با بازاریان جوانمرد و همراه انقلاب، راه بیایند.


 
محمدی لائینی گفت: از دولت می‌خواهیم در شرایط سخت کنونی با بازاریان و اصناف کنار بیاید و با وحدت و تعامل با یکدیگر مشکلات را حل کنند و یار هم باشند، اگر بازریان می‌خواهند کمک کنند بهتر است از خودشان شروع کنند و به بازریانی که ضعیف‌تر هستند کمک کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید بازاریان به بازار هم نگاه ارزشی داشته باشند و هم نگاه نظارتی و جلوی گران فروشی و احتکار را خودشان بگیرند، خاطرنشان کرد: باید اصول بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا کاملا رعایت شود، ما قدردان زحمات همه شما هستیم و باید بازاریان برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید وارد میدان شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴