تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۱۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید قدردان خون شهدا باشیم و انس و محبت خود را نسبت به شهدا بیشتر کنیم.
۱
plusresetminus
همه باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به همراه مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و زیبافر رئیس بنیاد ساری از فرزند معزز سردار شهید قربانعلی رنجبر دیدار و از وی تجلیل و تکریم به عمل آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تجلیل و تمجید از خانواده های معزز شهدا گفت: شهدا انسان های پاک و وارسته ای بودند که تنها با خدای خود معامله کردند و در امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

محمدی لائینی با بیان اینکه شهیدان والامقام در تقوا، اخلاق و اخلاص نمونه و اسوه بودند اظهار داشت: فرزندان عزیز شهدا باید راه پدران شان را ادامه دهند چرا که آنان میراث‌داران آرمانهای پدران عزیز خود هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه مسئولان دانست و گفت : باید قدردان خون شهدا باشیم و انس و محبت خود را نسبت به شهدا بیشتر کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در خصوص این دیدارها گفت: دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جزو برنامه های طرح سپاس و اولویت های بنیاد محسوب می گردد.

مظلومی از همراهی نماینده ولی فقیه در مازندران جهت دیدار از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان قدردانی کرد و گفت: رهنمودهای دلسوزانه و پدرانه نماینده معزز ولی فقیه در استان همواره موجب دلگرمی بیشتر جامعه ایثارگری بوده است.

در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران به پاس قدرشناسی با اهدای لوح تقدیر از فرزند شهید گرانقدر رنجبر تجلیل کرد.

سردار شهید قربانعلی رنجبر در سال 66 در عملیات نصر در ماهوت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴