کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

دشمن جنگ شناختی علیه مردم کشور راه انداخته است / بسیج باید تمام خلا‌های مدیریتی را پُر کند

11 تير 1399 ساعت 11:21

فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز دشمن یک جنگ هوشمند و جنگ شناختی علیه مردم کشور راه انداخته است و فرماندهان پایگاه بعنوان سربازان خط مقدم در این جنگ باید به فکر مقابله با دشمن باشند.


به گزارش بلاغ، سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ساری با اشاره به اینکه سپاه با همراهی بسیج قدرتمند است، گفت:‌سپاه به داشتن بسیج می‌بالد و با بسیج مانوس است.

وی با بیان اینکه باید بسیج را بیش از گذشته تقویت کرد تا روحیه انقلابی  همچنان در آن زنده بماند، افزود:‌اگر بسیج نباشد گروه‌های مختلف که هویت بسیجی ندارند، روی کار می‌آیند که این گروه‌ها نمی‌توانند نیرو‌های در تراز انقلاب باشند؛ لذا همین گروه‌ها دنبال مسائل انحرافی خواهند رفت و مشکلاتی را برای جامعه بوجود می‌آورند.
 
فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه برای آرم کار نمی‌کند  بلکه برای آرمان کار انجام میدهد، ادامه داد:امروز دشمن یک جنگ هوشمند وجنگ شناختی علیه مردم کشور راه انداخته است و فرماندهان پایگاه بعنوان سربازان خط مقدم در این جنگ باید به فکر مقابله با دشمن باشند.
 
مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به نامه پنجم حضرت امیرالمومنین علی «علیه السلام» در  نهج البلاغه اشاره کرد و گفت:‌مسئولیت امانت است و همه ما دربرابر این امانت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه لباس سپاه، لباس شهداست، یادآور شد: شهدا از ما انتظار دارند شبانه روز در خدمت بسیج باشیم.

به گفته مسلمی بسیج بزرگترین ومردمی‌ترین شبکه فرهنگی، دفاعی و اجتماعی است  که به فرموده رهبر معظم انقلاب بوسیله بسیج میتوانیم بزرگترین تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه کربلا  در ادامه با بیان اینکه وظیفه ما حفظ دستاورد‌های نظام است، تصریح کرد: اگر مدیران در حل مشکلات کم کاری می‌کنند باید بسیج  آن کم کاری را  پرکند فلذا  فلسفه تاسیس بسیج همین است که هر جا دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی خلایی داشتند بسیج آن را جبران کند که رزمایش کمک مومنانه یکی از آن کار‌های بود که بسیج به خوبی آن را برگزار کرد.

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرماندهان پایگاه باید تمام مشکلات محلات را احصا کنند، افزود: امروز دشمن وارد جنگ شناختی شد و در تلاش است تا نظام ادارکی افراد را دستکاری کند که این کار منجر به تغییر رفتار می‌شود لذا باید دراین مورد هوشمندانه و پیشگیرانه عمل کرد.

 فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه باید تهدید‌های فضای مجازی را شناخت، خاطرنشان کرد:‌پایگاه‌ها در حوزه آسیبات اجتماعی ورود پیدا کنند و نگذارند دشمن  در جذب جوانان موفق شود چرا که اگر در این مورد دیر اقدام  شود باید هزینه بدهیم.

مسلمی در ادامه به شناساندن سرداران و شهدای مازندران  در مدارس و بین نسل چهارم و سوم انقلاب تاکید کرد و گفت:‌باید یادواره‌های شهدا به سمت کیفی سازی برود و تحول آفرین باشد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح  بر اینکه پایگاه‌های مقاومت می بایست در مسجد باشند و تمام فعالیت آن حول محور مسجد باشد، خاطرنشان کرد:‌مسجد بازدارنده است  و هنر یک فرمانده پایگاه این است که با برنامه ریزی درست جوانان را جذب مسجد کند.
 
مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌ها ما، ایجاد فضایی برای هم افزایی جبهه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:باید گفتمان برای انقلاب و نظام کار کردن را در بین مردم نهادینه کنیم و آن را گسترش بدهیم که هر کاری انجام شد مردم بگویند نظام و انقلاب انجام داد نه پایگاه مقاومت.

فرمانده سپاه کربلا  با یادآوری این مطلب که بسیج مظلومانه کار می‌کند، تاکید کرد: رمز موفقیت بسیج با ولایت بودن است. شهدا با ولایت بودند که خدا به آن‌ها عزت داد و اگر کسی با ولایت باشد خدا به آن عزت می‌دهد، اما گر کسی بی ولایت بود عاقبتش ختم به شر می‌شود.

مسلمی در پایان با یادآوری اخلاص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد  و  مخلصانه کار میکرد لذا خدا بواسطه اخلاص حاج قاسم  نام این شهید عزیز را در دنیا بر سر زبان‌ها انداخت و شور و  حالی در مردم بوجود آورد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429916

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429916/دشمن-جنگ-شناختی-علیه-مردم-کشور-راه-انداخته-بسیج-باید-تمام-خلا-های-مدیریتی-پ-ر-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com