تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۹۰۲
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در سال گذشته جذب بودجه بیشتری داشتیم و حدود ۴۰۰ روستا در مازندران گازدار شدند، بدهی تا پایان سال قبل نداریم، اگر همه همت کنند کل کار منطقه جمع می‌شود و اگر همکاری با اداره راه و شهرسازی صورت بگیرد، گازرسانی روستاهای چهاردانگه نیز به اتمام می‌رسد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفت‌وگو با  فارس در ساری، در خصوص ادامه پروژه گازرسانی روستاهای مازندران به شرح جزئیاتی پرداخت.
 

 
فارس: گاز آن تعداد از روستاهای چهاردانگه که هنوز وصل نشده، چه زمانی وصل خواهد شد؟
به غیر از پنج مورد بقیه به‌زودی وصل خواهد شد، روستاهایی که در خیابان اصلی هستند‌ همچون علمدارده خط لوله داخل روستاها کار شده اما اداره راه و شهرسازی مجوز نصب خط لوله را نمی‌دهد.
فارس: وضعیت گازرسانی در روستاهای بالادست چهاردانگه را چگونه است؟
روستاهای بالادست هم‌چون پشت‌کوه، در ۶ ماه اول سال تا پایان شهریور گازرسانی خواهند شد، روستاهای اطراف اجارستاق هم تمام خواهد شد، البته که اداره راه طبق قانون خودشان عمل می‌کند ولی باید به بخش کوهستانی توجه شود.
فارس: گلایه‌هایی از جانب اداره راه و شهرسازی از نیروهای اداره گاز مبنی بر تخریب جاده‌ها وجود دارد، در این خصوص توضیح می‌دهید؟
تخصص ما گازرسانی است نه تعمیرات جاده، بر این اساس پس از لوله‌گذاری در جاده، محل را با خاک می‌پوشانیم، برای حل این مسئله ما از اداره راه درخواست کردیم پیمانکارانی به ما معرفی کنند، ۱۰ مورد معرفی کردند ولی دیدیم ضعیف‌تر از پیمانکاران اداره گاز کار می‌کنند.
فارس: پیش‌بینی‌تان برای ادامه گازرسانی در بخش چهاردانگه چیست؟
در جاده‌های منتهی به عبور قادیکلا در حال بهسازی جاده هستیم، اگر همه همت کنند کل کار منطقه جمع می‌شود و اگر همکاری با اداره راه و شهرسازی صورت بگیرد گازرسانی روستاهای چهاردانگه تمام می‌شود.
فارس: در دیگر روستاهای مازندران گازرسانی در چه مرحله‌ای قرار دارد؟
کار ناتمامی در روستاهای هزارجریب بهشهر، نکا و گلوگاه داریم که کار هزارجریب نکا در حال  اتمام است، کار بخش عمده‌ای از گازرسانی بهشهر در حال انجام است، امیدواریم  تا پایان سال ۹۹ گازرسانی در بخش هزارجریب گلوگاه را تمام کنیم ولی  بزرگراه در حال احداث در آن منطقه مشکل بزرگی است چون نه احداث شده و نه به ما مجوز می‌دهند و کار ما روی زمین مانده است.
فارس: موارد ناتمام دیگر را ذکر کنید؟
روستاهایی چون پروژه گازرسانی ولوپی، ورسک و شیخ‌موسی، در منطقه پلور، بلده منطقه دو هزار و سه هزار، جنت‌رودبار و جواهرده، در حال اجرا و رو به اتمام است. سعی داریم تا سال ۱۴۰۰ همه روستاها گازرسانی شوند ولی مواردی چون طولانی بودن تعویض پیمان، نوسانات قیمت‌های اولیه لوله و امکانات و افزایش قیمت دلار موجب طولانی شدن روند کاری ماست.
فارس: در حال حاضر چند پیمانکار برای انجام پروژه گازرسانی دارید و جزئیات را ذکر کنید؟
در استان مازندران در حال حاضر حدود ۲۰۰ پیمانکار داریم،  ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه امسال ما بود اما با توجه به کمبود نقدینگی شاید همه این مبلغ را نتوانستیم جذب کنیم، ولی در سال گذشته بیشتر جذب بودجه داشتیم و حدود ۴۰۰ روستا در مازندران گازدار شدند، بدهی تا پایان سال قبل نداریم، در سال جاری هم مبلغ بدهی‌ها مبلغ زیادی نیست.
 به گفته مدیرعامل شرکت گاز مازندران، با توجه به اعتبارات جذب‌شده در سال جاری، در صورت همکاری اداره راه و شهرسازی و انجام کار مناسب از جانب پیمانکاران تا پایان سال جاری بیشتر روستاهای استان‌ گازرسانی خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰