کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موعدی جدید برای آغاز فعالیت استخر کوثر بجنورد

11 تير 1399 ساعت 11:50

رئیس اداره ورزش و جوانان بجنورد با اعلام موعدی جدید برای راه‌اندازی استخر کوثر بجنورد گفت: زمان دقیقی برای راه‌اندازی استخر نمی‌توان مشخص کرد اما امیدواریم تا ۴۰ روز آینده این اتفاق بیفتد.


به گزارش بلاغ به نقل ازحامد صاحبی در مصاحبه با خبرنگار  در بجنورد به آخرین وضعیت تعمیرات استخر کوثر بجنورد اشاره و اظهار کرد: در حال پیگیری راه‌اندازی استخر کوثر از طریق اخذ مجوزها از سوی استانداری هستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان بجنورد با اشاره به تعمیرات این استخر بیان کرد: هم‌اکنون پیمانکارانی در حال تکمیل پشت‌بام، نورپردازی داخل استخر و ترمیم کاسه استخر هستند.
وی در انتها با اشاره به اینکه ممکن است فعالیت پیمانکاران به تأخیر بیفتد گفت: به همین دلیل زمان دقیقی برای راه‌اندازی استخر نمی‌توان مشخص کرد اما امیدواریم تا ۴۰ روز آینده این اتفاق بیفتد.
گفتنی است استخر کوثر بجنورد، تنها مجموعه ورزشی آبی مرکز خراسان شمالی است که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و ورزشکاران هیات های مربوط به شنا، شیرجه نیاز مبرمی به آغاز فعالیت مجدد این محل ورزشی دارند.
همچنین طی سال گذشته، وعده‌هایی از سوی مسئولان وقت ورزش و جوانان بجنورد و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی برای بازگشایی این استخر در سال ۹۸ داده‌شده بود که این اتفاق میسر نشده و همچنان مدیران وعده‌های طولانی برای بازگشایی این استخر می‌دهند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 429901

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429901/موعدی-جدید-آغاز-فعالیت-استخر-کوثر-بجنورد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com