تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۹۸۹۹
نماینده مردم بجنورد، آلومینای جاجرم را از صنایع پیشرو این شهرستان دانست و گفت: شمش آلومینا یک محصول استراتژیک است که تلاش می‌کنیم صنایع پایین‌دستی آن را در کل استان فراگیر کنیم تا بخش عمده‌ای از مسئله بیکاری جوانان حل شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در دستگاه‌های اداری نگاه جزیره‌ای حاکم است
دستگاه‌های اداری نگاه جزیره‌ای دارند و جزیره‌ای عمل کردن، تصمیمات بدون برنامه و  غیر کارشناسی  به مردم  آسیب می‌رسد.
محمد وحیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تعاملات آنان با یکدیگر اظهار کرد: ظرفیت جلسات پیش‌بینی‌شده در قانون همچون شوراها اداری، فرصتی برای تعاملات و بیان مسائل و مشکلات شهرستان است.
نماینده بجنورد، جاجرم، رازوجرگلان، مانه و سملقان و گرمه با اشاره به پروژه راه میامی _جاجرم افزود: بسیاری از پروژه‌ها نیاز به اعتبارات ملی دارد، بنابراین مدیران به دنبال رایزنی برای جذب اعتبارات ملی باشند و همچنین پروژه راه میامی _جاجرم در اولویت و در دستور کار قرارگرفته  و نیازمند پیگیری جدی است.
آن‌طور که وحیدی به آن اشاره کرد باید به نقطه‌ای برسیم که مدیران در تعامل با یکدیگر و آشنا به حوزه‌های مختلف از کار جزیره‌ای خودداری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حوزه صنعت افتخارات خوبی کسب کرده‌ایم اما نباید از بخش غیر صنعتی  به‌ویژه کشاورزی غفلت کنیم.
وی با اشاره به صنایع پیشرو در شهرستان جاجرم گفت: شمش آلومینا یک محصول استراتژیک است که تلاش می‌کنیم صنایع پایین‌دستی آن را در کل استان فراگیر کنیم تا بخش عمده‌ای از مسئله بیکاری جوانان حل شود.
وحیدی تصریح کرد: برای رسیدن به این مُهم، کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان با الگوگیری از صنایع بزرگ کشور می‌توانند صنایع پایین‌دستی را فعال کنند و ایجاد صنایع پیشینی مثل ماشین‌سازی و ساخت قطعات یک اصل است.
نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در انتها اظهار داشت: پروژه آموزشگاه ۹ کلاسه مجتهد جاجرمی در مهرماه افتتاح خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴