تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۷۶
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها وظیفه دارند حصار تبلیغی غرب را بشکنند و همچنین پیام انقلاب را رساتر به گوش جهانیان در قالب‌های هنری به ویژه در فضای مجازی برسانند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلیرضا زاکانی سه شنبه شب در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: پس رحلت امام خمینی(ره) حصار تبلیغی برای رساندن پیام انقلاب به سراسر جهان رقم خورد.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل، پیش از رحلت، سخنانشان را به سمع و نظر جهانیان رسانده بودند و انقلاب را منشأ رشد، بزرگی و عظمت می‌دانستند؛ پس از رحلت امام(ره) فهمیدند و بایکوت خبری را آغاز کردند و ما در حصار تبلیغی قرار گرفتیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه می‌تواند این حصار تبلیغی را بشکند، گفت: به خصوص اینکه این افراد مربوط به کانون فکری جهان اسلام باشند زیرا منشأ و کانون تمدن‌ساز این انقلاب در قم فعال است.
وی عنوان کرد: مسؤولیت داریم که این حصار تبلیغی را بشکنیم و همچنین پیام انقلاب را رساتر به گوش جهانیان در قالب‌های هنری به ویژه در فضای مجازی برسانیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴