تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۶۸
مسؤول شهرک صنعتی شرق مازندران از احداث بزرگترین شهرک صنعتی مازندران و گلستان در بهشهر خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 700 هکتار احداث می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد توکلی سه شنبه‌شب در نشست با اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر و خبرنگاران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی شرق مازندران شامل شهرک‌های بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندرود است که در اشتغال زایی منطقه نقش‌آفرینی کردند.
وی افزود: هم اکنون بیش از 100 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی شرق مازندران فعال است و بیش از 30 واحد هم در دست ساخت و ساز است.
مسؤول شهرک صنعتی شرق مازندران از احداث بزرگترین شهرک صنعتی مازندران و گلستان در بهشهر خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 700 هکتار احداث می‌شود.
توکلی با بیان اینکه شهرک 700 هکتاری بهشهر، به نام سردار شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است؛ یادآور شد: این شهرک دارای مجوز محیط زیستی است و از ایجاد صنایع آلاینده در این شهرک ممانعت می‌شود.
وی با اشاره به فعال بودن 31 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر افزود: هم اکنون شهرستان بهشهر دارای شهرک صنعتی در 2 فاز است و تلاش داریم تا با ایجاد این شهرک صنعتی، اشتغال زایی مناسبی برای افراد بیکار ایجاد شود.
مسؤول شهرک صنعتی شرق مازندران گفت: ایجاد شهرک‌های صنفی هم از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار است و در شهرستان بهشهر تاکنون صنف آهن‌فروشان در این بخش پیش قدم شده است تا با ایجاد شهرک صنفی جداگانه، صنایع این شغل به شهرک صنفی منتقل شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰