تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۶۰
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تدوین و تصویب قوانین ضد فساد راه را برای جولان مفسدان اقتصادی سد می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی کریمی فیروزجایی در مازندران گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی در هر جایگاه و مرتبه‌ای انقلاب را از خطرات مفسده انگیز محافظت می‌کند.

وی با اشاره به بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم مبارزه با فساد افزود: این بیانات از عزم قاطع انقلاب در مقابله با مفسدان حکایت دارد، مجلس شورای اسلامی را در مقابله با پدیده شوم فساد اقتصادی نقش مهم و کلیدی دارد.
 کریمی فیروزجایی یادآور شد: مجلس با تدوین و تصویب قوانین ضد فساد راه را برای جولان مفسدان اقتصادی سد می‌کند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با کمک کمیسیون‌های اقتصادی و قضایی مجلس قوانین کارآمد و اثربخش برای برخورد با مفسدان و کمک به دستگاه قضایی در این ارتباط تدوین می‌شود.
وی تلاش اخیر دستگاه قضایی را در رسیدگی عادلانه به پرونده‌های مفسدان گردن کلفت مایه دلگرمی مردم و نشانه سلامت کلیت نظام دانست و افزود: انقلاب اسلامی در ذات خود هیچ فسادی را برنمی‌تابد و از این رو برخورد با مفسدان اهمیت حیاتی دارد.
کریمی فیروزجایی با تجلیل از عملکرد انقلابی دستگاه قضایی گفت: همه قوای کشور باید با بسترسازی برای کاهش جرم در کشور قوه قضائیه را در ایفای رسالت خطیر خود یاری کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم