تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۲۹۸۴۸
شهردار آمل گفت:هدف شهرداری ارتقا و توسعه شهرسازی و اتمام پروژه های عمرانی است.
۰
plusresetminus
ارتقای توسعه شهری تنها بر عهده شهرداری نیست
به گزارش بلاغ، سید حمید هاشمی در حاشیه بازدید از پروژه بلوار امیر7 در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هزینه 80 میلیارد ریال هزینه این پروژه گفت: این بلوار با طول 650 متر مربع با تلاش های شبانه روزی پس از چهارماه به اتمام رسید که با وجود کرونا مدتی تعطیل مانده بود، اجرای این پروژه در منطقه کم برخودار بعنوان یکی از پروژه های مهم و ویژه شهری است.

وی با بیان اینکه شاهد شدت بیشتری در روند توسعه شهری در آمل هستیم، عنوان کرد: فعالیت های برای توسعه شهری تا کنون صورت گرفته، برازنده شهر آمل نیست، باید توسعه روند سریعی تری را طی کند، مناطقی که کمتربه آن توجه شده باید در جهت ارتقای آن گام بر داشت.
شهردار آمل تصریح کرد: هدف شهرداری ارتقا و توسعه شهرسازی و اتمام پروژه های عمرانی است، که این پروژه بعنوان یک منطقه کمتر برخوردار یکی از پروژه های مهم و ویژه شهری قلمداد می شود که حتی برای تسریع اتمام این پروژه تا پاسی از شب به فعالیت مشغول بودند.

وی  ادامه داد: برای ارتقای زیرساخت ها موبایل در این منطقه رایزنی های انجام شده است تا به زودی این مشکل رفع شود و آنتن دهی خوبی را در ای منطقه شاهد باشیم.

هاشمی ارتقای توسعه شهری را تنها بر عهده شهرداری ندانست و خاطرنشان کرد: تمام نهادها باید با همدلی و همکاری در جهت پیشرفت شهری اقدام کنند.

وی از ادامه سرعت روند پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم تا بودجه ملی برای پروژه ها در نظر گرفته شود تا کمتر شهروندان با فشار مالی قرار گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴