مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران خبر داد

توزیع 600 تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۲۹۸۴۵
مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران از توزیع 600 تن مرغ تنظیم بازاری طی دو مرحله در سراسر مازندران با نرخی پایین‌تر از نرخ بازار، خبر داد.
۱
plusresetminus
توزیع 600 تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران
به گزارش بلاغ، سید محمد جعفری طی گفت‌وگویی سهمیه مرغ تعیین شده برای توزیع در استان مازندران را 600 تن اعلام و اظهار کرد: محدودیتی برای توزیع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توزیع این میزان سهمیه طی دو مرحله با قیمت مصوب برای تنظیم بازار در استان انجام می‌شود، افزود: در یک مرحله 200 تن و مرحله‌ای دیگر 400 تن مرغ بین مردم توزیع می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران با اشاره به اهمیت مصرف پروتئین در سرانه مصرف خانوار، خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استان مازندران، طی دو مرحله مقدار 600 تن سهمیه گوشت مرغ برای استان مازندران تخصیص یافت و توزیع آن بدون هیچ محدودیتی، به زودی در سراسر استان، آغاز می‌شود.

جعفری در خصوص قیمت مرغ‌های تنظیم بازاری گفت: مرغ‌های تنظیم بازاری پس از تحویل به مباشران، به قیمت دولتی 13 هزار و 500 تومان بین مردم  مازندران توزیع خواهد شد.

وی متذکر شد: توزیع سهمیه فوق از طریق سازمان میادین، مراکز منتخب عرضه از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه‌های تعاونی و صنوف منتخب انجام می‌گیرد.

به گزارش بلاغ، در حالیکه طبق آخرین تصمیم ستاد تنظیم بازار مازندران، نرخ فروش هر کیلو مرغ در بازار استان، 15 هزار تومان تعیین شد، اما در حال حاضر، هر کیلو مرغ بین 16 تا 17 هزار و 500 تومان در استان در حال توزیع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰