تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۳۹
مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران از برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود و نماز با عنوان " ترنم الهی" خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود و نماز با عنوان " ترنم الهی"
عباسعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود و نماز با عنوان " ترنم الهی" خبر داد و گفت: این جشنواره در ستاد اقامه نماز با مشارکت ارگان‌های؛ آموزش و پرورش، صدا و سیما، ستاد هماهنگی امور مساجد و نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: امسال به علت وجود ویروس منحوس کرونا، نحوه برگزاری جشنواره ترنم الهی به صورت مجازی خواهد بود و دهم تیر ماه لغایت ۱۵ مرداد ماه سال جاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه است.
 
مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با اعلام اینکه نتایج برندگان این جشنواره در ۳۱ مرداد ماه اعلام می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره ترنم الهی می‌توانند آثار خود را از طریق صندوق الکترونیکی، شبکه‌های اجتماعی و یا به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.
 
این مسئول یادآور شد: مخاطبان ما نوجوانان پسر در دو گروه سنی؛ ۹ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال است، که در حوزه نماز، پیوند نماز با انقلاب، شهادت، پیوند نماز با خانواده، تعلیم و تربیت، پیوند نماز با اخلاق دینی و مذهبی، عبادت، ستایش و نیایش آثار ارسال خواهد شد.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: علاقمندان متن سرود را از طریق پست الکترونیکی taranomeelahi@chmail.ir یا از طریق ارتباط با مدیر کانال‌های جشنواره در پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا و سروش با شماره مجازی 09305791571، ارسال کنند.
 
وی تصریح کرد: همچنین مراجعه به پورتال بچه‌های مسجد www.bachehayemasjed.ir برای ارسال آثار در دسترس خواهد بود.
 
ابراهیمی تاکید کرد: گروه‌های سرود تا پایان مرداد نام گروه خود را به سرشماره 66600099863 ارسال و سپس نسبت به دریافت فرم ارسالی اقدام کنند.
 
مدیر ستاد اقامه نماز در مازندران در پایان گفت: جوایز گروه اول ۶ میلیون تومان، گروه دوم پنج میلیون تومان و گروه سوم چهار میلیون تومان به همراه تندیس، لوح تقدیر و بسته ویژه نماز خواهد بود، جایزه بهترین تک خوان، بهترین آهنگ و بهترین مربی ۵۰۰ هزار تومان بعلاوه بسته ویژه نماز و جایزه بخش ویژه از نگاه مردمی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بعلاوه لوح تقدیر و بسته ویژه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما