رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد

بازار میوه آرام گرفت/تازه‌ترین قیمت‌ها در میادین میوه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۳۵
رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه در حال حاضر، هیچ کمبودی به لحاظ عرضه در بازار وجود ندارد؛ گفت: بازار میوه به نسبت هفته‌های قبل از تب‌وتاب قیمتی میوه‌های نوبرانه افتاده است و با پایین آمدن قیمت‌ها، بازار آرام و متعادل شده است.
۰
plusresetminus
بازار میوه آرام گرفت/تازه‌ترین قیمت‌ها در میادین میوه
امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین قیمت انواع میوه و صیف‌جات در میادین میوه و تره‌بار مازندران اظهار کرد: در حال حاضر، هیچ کمبودی به لحاظ عرضه در بازار وجود ندارد و قیمت‌ها، متعادل‌تر شده است.

وی افزود: بازار میوه به نسبت هفته‌های قبل از تب‌وتاب قیمتی میوه‌های نوبرانه افتاده است و با پایین آمدن قیمت‌ها، بازار آرام و متعادل شده است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت تمامی میوه‌های پرمصرف در سبد خانوار نظیر گوجه، خیار، سیب زمینی و پیاز مطلوب و رضایت‌بخش است.

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره‌بار ساری ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوجه فرنگی 2000 تومان، پیاز سفید 2000 تومان، سیب زمینی اصفهان 3000 تومان و سیب زمینی گرگان 2000 تومان است.

فخرآوران بیان کرد: قیمت هر کیلو خیار محلی 5000 تومان، خیار درختی 4000 تومان، هندوانه 2000 تا 2500 تومان، خربزه گنبد 3000 تومان و طالبی 5000 تومان است.

وی اعلام کرد: قیمت هر کیلو گیلاس درجه یک در میادین میوه بین 20 تا 25 هزار تومان، زردآلو درجه یک 15 هزار تومان، شلیل بین 7 تا 8 هزار تومان و هلو درجه یک بین 9 تا 10 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران عنوان کرد: قیمت هر کیلو لیمو ترش شیرازی طی روز جاری بین 14 تا 15 هزار تومان، موز 11 هزار تومان و آلبالو مجاری 15 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره‌بار ساری گفت: قیمت هر کیلو سیب گلاب معروف به شهریاری که در یک جعبه 20 تایی است و در بازار هم کم است، بین 20 تا 25 هزار تومان است؛ که با ورود این میوه به بازار طی روزهای آینده، این قیمت می‌شکند و متعادل می‌شود.

فخرآوران مطرح کرد: قیمت هر کیلو گوجه سبز محلی 5000 تومان و آلوی شابلون درجه یک بین 7 تا 8 هزار تومان است.

وی متذکر شد: قیمت فروش این اقلام در خرده‌فروشی‌ها و سطح بازار با احتساب سود قانونی 20 تا 30 درصدی به دست مصرف کننده می‌رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴