BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> مدعیان حقوق بشر به مسلمانان رحم نمی کنند | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۲۹۸۳
آیت الله جباری گفت: این هایی که دم از حقوق بشر می زنند، وقتی به ملت های خود رحم نمی کنند، به دیگر ملت ها، مخصوصاً مسلمانان اصلاً رحم نخواهند کرد.
۰
plusresetminus
مدعیان حقوق بشر به مسلمانان رحم نمی کنند
بلاغ- آیت الله سیدصابر جباری در خطبه های نماز جمعه بهشهر با اشاره به روز کارگر، توجه به کار و کارگر را از وظایف مسئولان دانسته و خواستار رسیدگی بیشتر به مشکلات کارگران شد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری، اجر نهادن به مقام شامخ معلم و استاد را وظیفه همگان دانسته و از معلمین هم خواست با توجه به شهادت هزاران معلم، دانشجو و دانش آموز، ضمن حفظ حرمت خون این شهیدان عزیز، در تربیت صحیح فرزندان این کشور کوشا باشند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کشورهای انگلیس، آمریکا و اسرائیل، تأکید کرد: این هایی که دم از حقوق بشر می زنند، وقتی به ملت های خود رحم نمی کنند، به دیگر ملت ها، مخصوصاً مسلمانان اصلاً رحم نخواهند کرد.
وی افزود: هر جایی که منافع شان در خطر باشد، کشورهای دیگر از جمله ایران اسلامی را متهم به دخالت در دیگر کشورها از جمله سوریه، یمن، عراق و... می کنند و هر اقدامی که در کشورهای مستقل از جمله انتخابات قانونی برگزار شود و منافع آن ها دیده نشود، مورد قبول شان نبوده و این اقدامات را غیرقانونی می دانند ولیکن اگر اقدامات غیرانسانی و ضدحقوق بشر در کشور های مختلف از جمله مصر اتفاق بیفتد و یک روزه چند هزار انسان را محکوم به اعدام و حبس ابد کنند، چون در راستای منافع شان بوده سکوت اختیار می کنند.
امام جمعه بهشهر، گفت: در قضیه صدور احکام سنگین برای تعداد زیادی از مردم مصر حقوق بشر کجا است؟ چرا دم بر نمی آورند؟ اگر یک قاچاقچی جانی برابر حقوق قانونی در ایران اسلامی اعدام شود، حقوق بشر و سازمان ملل دادشان بلند می شود ولیکن برای این حادثه سنگین در مصر چرا سکوت کردند.
آیت الله جباری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: سازمان ملل اگر کارایی ندارد، باید درش را بست. البته دنیا نگاه های تبعیض آمیز غرب را می فهمد و می بینید که چطور غربی ها با انسان ها برخورد می کنند.
خطیب جمعه بهشهر با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به مسائل بین المللی افزود: دشمن امروز مترصد گرفتن امتیاز از ایران است تا آن را برای انقلاب های منطقه فاکتور کند!
وی با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در شهرستان به عنوان یک نمونه در کشور گفت: خدمات انقلاب را باید دید و توقع خود را کنترل کرد.
آیت الله جباری در بخش دیگری از خطبه دوم، مردم ایران را حق شناس نسبت به خدمات جمهوری اسلامی و دشمن شناس خواند و افزود : مردم ایران می دانند که دشمنان ما سعادت ما را نمی خواهند.
عضو مجلس خبرگان بیان داشت: هر زمانی که دشمنان از ما تعریف کردند، باید دانست که شیطان در ما رسوخ کرده است و هر زمانی که تمایل دشمن به کسی را دیدید، بدانید ریگی در کفش او وجود دارد. حالا این فرد هر شخصیتی که می خواهد، باشد.
وی در پایان از دولت جمهوری اسلامی خواست که در موضوع صدور احکام ضدبشری اعدام و حبس ابد مسلمانان مصر موضع گیری قاطع کرده و این حرکت ضدحقوق بشری را به دنیا اعلام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴