تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۲۹۸۲۶
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا زمان مراسم وداع و تشییع پیکر 2 شهید مدافع حرم مازندرانی را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
اعلام زمان مراسم وداع و تشییع پیکر 2 شهید مدافع حرم مازندرانی
به گزارش بلاغ، بهرام سبک‌ملک در گفت و گو با خبرنگار ما با گرامیداشت یاد امام و شهدا و بویژه شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از ۵۰ ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی‌قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.





بهرام سبک‌ملک، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت یاد امام و شهدا و بویژه شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا ، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از ۵۰ ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب بی‌قرار همه دلدادگان و به خصوص خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.

 
وی با اشاره به این مهم که این دو شهید عزیز هم اکنون مهمان امام رضا (ع) هستند و تا اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت، گفت: بازگشت این دو شهید عزیز سبب پاکسازی دل‌ها از آلودگی‌ها دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی در جامعه شده و بداخلاقی‌های موجود را از جامعه پاک می‌کند.

 

 
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با تاکید بر اینکه شهدا نور هستند و سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم، بیان کرد: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال بوده و در نزد خداوند بهترین روزی ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها شده است.
سبک‌ملک با تصریح اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان‌طومان مراسم برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است، افزود: مراسم استقبال از دو شهید عزیز در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران روز یک‌شنبه هفته آتی مورخه ۱۵ تیر و مراسم شب وداع با حضور مردم شهید پرور استان مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار ۸ شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.


 
وی افزود: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور در روز دوشنبه هفته آتی مورخه ۱۶ تیر به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.


 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷