رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره گفت‌: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا دانشجویانی که دسترسی به اینترنت ندارند از طریق تلفن بتوانند امتحان پایان ترم خود را انجام دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیوسف خجیر رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره چگونگی برگزاری امتحانات و دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند، گفت: نوع امتحان به نحوی است که اگر اینترنت قطع و وصل شود دانشجو مجدداً می‌تواند وارد سامانه شود و امتحان را ادامه دهد. 
* بانک سوالات در سامانه موجود است
وی افزود: امتحانات به صورت غیرحضوری در بازه زمانی ۹۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود؛  البته با وجود اینکه دانشجویان با قطع و وصل شدن اینترنت مواجه شوند شرایطی فراهم شده که دانشجویان می‌توانند در ۵-۴ ساعت به سوالات پاسخ دهند. 

رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اضافه کرد: بانک سوالات وجود دارد و دانشجو با هر بار وارد شدن به سامانه، سوالات جدید در اختیارش قرار می‌گیرد به نحوی که  سوالات پاسخ داده شده قبل نیز محفوظ مانده و محاسبه می‌شود. 
خجیر درمورد برگزاری امتحانات دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند و یا با مشکلاتی مواجه‌ هستند، گفت: ۲ نفر از دانشجویان به اینترنت دسترسی نداشتند که با هماهنگی‌های صورت گرفته به صورت تلفنی و غیرحضوری امتحان از آنها گرفته شد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲