تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۹۷۹۹
با تشدید فعالیت امواج بارشی، بارش باران بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری در آذربایجان غربی آغاز می شود و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ با تشدید فعالیت امواج بارشی، بارش باران بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری در آذربایجان غربی آغاز می شود و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.
رگبار باران و رعد و برق و وزش باد از بعد از ظهر سه شنبه پیش بینی می شود و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.
این بارش ها از نیمه شمالی استان آغاز و تا حدودی در مرکز استان نیز خود را نشان خواهد داد و اواخر وقت چهارشنبه احتمال آبگرفتگی معابر شهری پیش بینی می شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی، احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها وجود دارد و از طبیعت گردها درخواست می شود از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنند.
لازم است شهرداری ها آمادگی لازم برای آبگرفتگی معابر شهری را داشته باشند و به دلیل پیش بینی وقوع رعد و برق، کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴