تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۲۹۷۹۷
یکی از مراجع تقلید با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات گفت: گزارش فعالیت‌های مرکز خدمات نشان‌دهنده پیشرفت این مرکز است و امیدوارم این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازآیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز اظهار کرد: گزارش فعالیت‌های مرکز خدمات نشان‌دهنده پیشرفت این مرکز است و امیدوارم این پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.
وی ضمن تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیان کرد: الحمدلله شما شخصی موفق و نوآور هستید و در مرکز خدمات کارهایی شده که سابقه‌ای نداشته است و نشان می‌دهد این مرکز رو به جلو حرکت می‌کند.
این مرجع تقلید بیان کرد: مرکز خدمات یکی از امیدهای طلاب و روحانیون است و امیدوارم امیدشان ناامید نشود و بتوانند از این مرکز تا حدی که شایسته آن هستند استفاده کنند.
ربانی در ابتدای این جلسه به معرفی جامعه هدف مرکز خدمات پرداخت و گفت: تمام طلاب برادر، خواهر، ایرانی، غیر ایرانی، شیعه و اهل تسنن که شاغل در اداره‌ای نیستند و همچنین ائمه جمعه و جماعت و خانواده روحانیون مرحوم زیرپوشش مرکز خدمات هستند.
وی با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند همسو با رسالت حوزه افزود: بر اساس این رویکرد اساتید و طلاب ممتاز و مستعد و همچنین کسانی که در انجام امور حوزوی موفق‌تر و مؤثرتر هستند از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد.
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مرکز خدمات در نظر دارد با حمایت از این قشر به رشد تحصیلی آنان و در نهایت موفقیت حوزه کمک کند.
وی در ادامه به معرفی برنامه‌های مرکز خدمات در بخش‌های فرهنگی، معیشت و کارآفرینی، صندوق قرض‌الحسنه و سلامت و امور بیمه‌ها پرداخت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما