تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۲۹۷۹۴
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر-رویان از پایان کاداستر(حدنگاری) اراضی ساحلی در این شهرستان خبر داد و گفت: اراضی حدنگاری شده برای اخذ سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به اداره ثبت شهرستان ارسال شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی اداره کل منابع طبیعی نوشهر، وحید مشایخ‌پول در نوشهر با اشاره به اینکه با اخذ سند جلوی تجاوزات احتمالی به اراضی ساحلی گرفته می‌شود، اظهار کرد: براساس قانون، اراضی ساحلی در حریم 60 متری دریا قابل تملیک نیست و بر اساس قانون نسبت به ابطال سند اقدام خواهیم کرد. 
 وی در حاشیه تخریب یک واحد مسکونی در ساحل "کپورچال" نوشهر گفت: این واحد مسکونی براساس رأی صادره از دادگاه و با حضور نمایندگان قضایی و انتظامی تخریب شد، با تخریب این واحد مسکونی حدود سه هزار و 200 مترمربع از عرصه ساحلی آزاد سازی و به وضع سابق اعاده شد. 

رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر با اعلام اینکه از سال 1394 تاکنون 318 هزار مترمربع اراضی ساحلی در حوزه این شهرستان آزاد سازی شد، تصریح کرد: از 50 کلیومتر طول ساحل نوشهر مقدار 40 کیلومتر آن آزادسازی شد که حدود شش کلیومتر از این اراضی در ید نهادها و سازمان دولتی و دستگاههای نظامی است.
مشایخ پول خاطرنشان کرد: با دستور استانداری مازندران و پیگیری مسؤولان ذیربط در حال بازپس‌گیری این اراضی هستیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴