تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۷۸۹
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه از اشتغال‌زایی هزار و 774 نفری واحد‌های تولیدی در سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسعدی عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه 10 تیر‌ماه و اختصاص این روز به صنعت و معدن فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود از مجوز 48 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه خبر داد و گفت: 25 واحد صنعتی در شهرک صنعتی سوادکوه و هفت واحد دیگر در خارج از شهرک صنعتی فعال هستند که در مجموع 32 واحد فعال صنعتی در سوادکوه داریم.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه، افزود: 385 نفر در واحد‌های صنعتی سوادکوه فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه 23 معدن شن و ماسه در سوادکوه وجود دارد که 17 معدن شن و ماسه با 269 نفر اشتغال فعال هستند، خاطر نشان کرد: تولید اسمی معادن شن و ماسه یک میلیون و 561 هزار تن و استخراج این شرکت‌ها هم یک میلیون و 485 هزار تن است.
عبدالهی از مجوز هفت معدن فلورین در سوادکوه خبر داد و با بیان اینکه دو معدن فلورین سوادکوه فعال است از صادرات 100 تنی فلورین در 3 ماه اول سال به سایر کشور‌ها خبر داد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت 14 معدن زغال سنگ در سوادکوه با اشتغال‌زایی هزار و 120 نفر، گفت: معادن زغال سنگ سوادکوه در 3 ماه اول امسال 43 هزار و 500 تن زغال تولید کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴