کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتایج امتحانات دانشگاه پیام نور تا 21 تیر ماه اعلام می‌شود

10 تير 1399 ساعت 10:00

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت:‌ نتایج امتحانات نیم سال جاری این دانشگاه برای دروس نظری تا 21 تیر ماه و برای دروس عملی تا 30 مهر ماه اعلام نهایی خواهد شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازامیرحسین بهروز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار ، با بیان اینکه ۲۱ تیر ماه نتایج امتحانات دانشجویان مشخص می‌شود، گفت: دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور که در بهمن ماه سال گذشته انتخاب واحد کرده‌اند و اکنون در زمان امتحانات قرار گرفته‌اند می‌توانند تا اعلام نتایج دروس نظری که ۲۱ تیرماه است در ترم تحصیلی تابستان ثبت‌نام و شرکت کنند.
* نتایج دروس واحدهای عملی ۳۰ مهرماه اعلام می شود
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان نتایج دروس واحدهای عملی این دانشگاه به تعویق افتاده و در ۳۰ مهر ماه اعلام خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کنم که ثبت‌نام دانشجویان برای ترم تحصیلی بعدی در مهر ماه مطابق دستورالعمل دانشگاه اعلام خواهد شد.

* برای ترم تحصیلی تابستان هیچ گونه شهریه مازادی نباید پرداخت شود
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشجویان برای ثبت نام در ترم تحصیلی تابستان هیچ گونه  شهریه مازادی نباید پرداخت کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 429778

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429778/نتایج-امتحانات-دانشگاه-پیام-نور-21-تیر-ماه-اعلام-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com