کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد

سکه در یک قدمی کانال 9 میلیون تومانی!/تغییر لحظه به لحظه قیمت‌ها در بازار

9 تير 1399 ساعت 15:12

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه سکه تمام امروز با زدن نرخ 8 میلیون و 900 تومانی به یک قدمی کانال 9 میلیون تومان رسیده است؛ گفت: از روز گذشته تا کنون، بارها و بارها، قیمت‌ها جابه‌جا شده است و نرخ‌ها در بازار طلا، دقیقه‌ای عوض می‌شود.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت قیمتی بازار سکه، طلا و ارز می‌گوید: وضعیت بازار طلا و سکه، همچنان  نابسامان و در تلاطم و رو به بالا است.

وی افزود: قیمت هر گرم طلا در بازار امروز 860 هزار تومان و هر مثقال نیز 3 میلیون و 720 هزار تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: سکه تمام امروز با زدن نرخ 8 میلیون و 900 تومانی به یک قدمی کانال 9 میلیون تومان رسیده است.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران ادامه داد: قیمت نیم سکه 4 میلیون و 450 هزار تومان و ربع سکه نیز دو میلیون و 450 هزار تومان است.

نصیری گفت: طی روزهای اخیر، برای دلار در هیچ کجای ایران، نرخی اعلام نمی‌شود، اما علیرغم تمام این اقدامات، دلار در بازار بالای 20 هزار تومان قیمت خرید و فروش می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت بازار شدیدا متشنج و حجم معاملات بسیار کم و خرید و فروش به شدت راکد است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران اظهار کرد: دیروز در بازار هر مثقال طلا تا 3 میلیون و 760 تومان رسید و از روز گذشته تا کنون، بارها و بارها، قیمت‌ها جابه‌جا شده است و نرخ‌ها در بازار طلا، دقیقه‌ای عوض می‌شود.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران گفت: عملا دولت در مهار بازار طلا، سکه و دلار ناتوان بوده و به نوعی به صورت غیر مستقیم بازار را رها کرده است و تنظیم بازار را به گونه‌ای به خود بازار سپرده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429746

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429746/سکه-یک-قدمی-کانال-9-میلیون-تومانی-تغییر-لحظه-قیمت-ها-بازار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com