مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا:

مدافعان حرم برای مقابله با تکفیری‌ها دفاع اعتقادی داشتند

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۲۹۷۲۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، گفت: دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با دشمن تکفیری هیجانی نبوده و ناشی از اعتقادات و فداکاری مدافعان حرم بوده است.
۱
plusresetminus
مدافعان حرم برای مقابله با تکفیری‌ها دفاع اعتقادی داشتند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام علیرضا ملازاده طی گفت و گویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران و شهدای لشکر ۲۵ کربلا اظهار کرد: بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی، بار دیگر فضای میهن و استان شهید پرور مازندران را معطر به عطر شهدای مدافع حرم کرد.

وی با بیان این نکته که شهدای مدافع حرم با ایثار جان و خون خود از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند، گفت: اردیبهشت سال ۹۵ حماسه خان طومان با ایثارگری همین جوانان مومن و انقلابی برای دفاع از حریم اهل بیت در مقابل حملات سخت تکفیری‌ها رقم خورد که اگر این مقاومت جانانه جوانان انقلابی از خطه علویان و لشکر ۲۵ کربلا نبود دشمن تکفیری در گستره وسیع‌تری دست به جنایات و فساد عدیده‌ای میزد که جبران‌ناپذیر بود.

 ملازاده با اشاره به اینکه از معجزات انقلاب شتافتن این جوانان برای مقابله و مواجهه با دشمن خبیث در خارج مرزهای ایران اسلامی بود، بیان کرد: شهدای مدافع حرم، داوطلبانه عازم میدان نبرد حق علیه باطل شدند و به اجبار کسی عازم نشدند بلکه خود با آغوشی باز به استقبال شهادت  در راه خدا رفتند و به این توفیق الهی دست یافتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا با تأکید بر اینکه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با دشمن تکفیری هیجانی نبوده و ناشی از اعتقادات و فداکاری مدافعان حرم بوده است، تصریح کرد: مدافعان حرم اهل بیت معتقد بر این مهم بودند که در مسیر دفاع از حرم و اسلام و برافراشتن پرچم توحید حرکت کردند و دفاع آنان، یک دفاع اعتقادی بوده است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از تعلقات دنیوی، زن و فرزندان‌شان گذشتند و این تعلقات آنها را زمین‌گیر نکرد، خاطر نشان کرد: شهدای عزیزمان اهل بصیرت بودند و اگر انتخاب این مسیر در این جوانان ولایی نبود بدون شک امروز وضعیت کشور ما طور دیگری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴