کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰ دقیقه شوم برای بارسلونا

8 تير 1399 ساعت 18:00

بارسلونا در ۱۰ دقیقه پایانی بازی‌ها امتیازهای مهمی را از دست داده است.



به گزارش بلاغ، به نقل از آس، جنون این بارسلونا در ۱۰ دقیقه پایانی تنها در لالیگا و نه بازی برابر سلتاویگو دیده نشده بود. شاید این داستان از رم با گل مانولاس در دقیقه ۸۲ شروع شد. سپس برابر لیورپول با گل اوریگی (در دقیقه ۷۹) ادامه پیدا کرد. امسال هم آبی اناری ها از آن ضربه خوردند. این تیم چه در حضور ارنستو والورده و چه کیکه ستین گل‌های زیادی را در منطقه چزارینی دریافت کرده است.
تیم کاتالانی در لالیگا هفت امتیاز از دست داده است که می توانست در بخش پایانی لالیگا کاملا به دردش بخورد. در هفته نخست در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو با گل آریتس آدوریس در دقیقه ۸۹ یک بر صفر شکست خورد. این داستان در پامپلونا تکرار شد و تورس توانست در دقیقه ۸۱ بازی را ۲ بر ۲ کند. بازی با دو تیم در منطقه سقوط و دو تیم مشکل دار در دو ورزشگاهی که بارسلونا نتوانست بازی را کنترل کند با تساوی به پایان رسید. این تیم برابر اسپانیول اخراج بچگانه فرانک دی یانگ را تجربه کرد. همچنین مقابل بالائیدوس یک خطای قابل بحث انجام شد.
با این حال این اتفاق تنها در لالیگا دیده نشد. نمی توان فراموش کرد که بارسا در دو رقابت به خاطر ۱۰ دقیقه پایانی حذف شد. در سوپرجام اسپانیا در یک بازی کنترل شده و پیروزی ۲ بر یک به یک باره همه چیز را تقدیم روخی بلانکو کرد و در دقایق ۸۱ و ۸۶ دروازه‌اش باز شد. تلخ‌تر از آن در کوپا دل ری رخ داد و ویلیامز شاید به کمک سرخیو بوسکتس نتیجه را در دقیقه ۹۳ یک بر صفر کرد. این گل موجب حذف بارسا از کوپا دل ری شد. این گل‌ها اتفاقی نبودند.
 


کد مطلب: 429716

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429716/۱۰-دقیقه-شوم-بارسلونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com