تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۲۹۷۰۶
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار و ۲۱۰ پرس غذای گرم بین خانوارهای نیازمند در استان خبر داد و گفت: این توزیع در قالب طرح پنج شنبه‌های مهدوی انجام شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سید ابوالفضل پرپنچی به تشریح طرح پنج شنبههای مهدوی پرداخت و ادامه داد: با توجه به اجرای موفق طرح اطعام مهدوی برای کمک مومنانه به نیازمندان و محرومان جامعه در ماه مبارک رمضان و استقبال مردم نوع دوست، خیران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری از این طرح، مقرر شد هر پنج شنبه این امر خیرخواهانه انجام شود.
وی افزود: در همین راستا اولین پنج شنبه مهدوی همزمان با دهه کرامت توسط ادارات کمیته امداد استان تهران انجام که ۱۲ هزار ۲۱۰ پرس غذای گرم به ارزش ریالی دو میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال تهیه و بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مرحله اول اجرای طرح پنج شنبه‌های مهدوی با همکاری همه نیکوکاران انجام شد، تصریح کرد: این مرحله با همکاری و تلاش همکاران در ادارات کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری، مساجد، بسیج، سپاه و گروه های جهادی به پایان رسید.
پرپنچی خاطرنشان کرد:خیران، نیکوکاران و همه کسانی که قصد دارند در طرح اطعام خانوارهای نیازمند در قالب  طرح پنج شنبه های مهدوی سهیم باشند می توانند با مراجعه با ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان کمکهای خود را به صورت نقدی و کالایی به این طرح اختصاص دهند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰