تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۲۹۷۰۴
روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع امنیتی آگاه از رزمایش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار ویدئوی تهدیدآمیز حزب الله لبنان خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یوسی بینتو، فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: اخیرا رزمایش گسترده‌ای را برگزار کردیم که در تاریخ ارتش اسرائیل بی‌نظیر بود. ۵۹۹ نیرو از یگان تخلیه و نجات از طریق بالگردها و هواپیماهای حمل و نقل نظامی در این رزمایش شرکت کردند. این رزمایش شبیه‌سازی حمله موشکی پیشرفته به  دو ساختمان مسکونی در تل‌آویو بود که دچار ویرانی و خسارات گسترده‌ شده‌اند که نظیرش را در طول سال‌ها ندیده‌ایم.
وی افزود: این رزمایش همچنین شبیه‌سازی محاصره ده‌ها تن در زیر آوار و کشته شدن چندین نفر در اثر شلیک موشک‌های پیشرفته‌ای حامل کلاهک‌هایی با صدها کیلوگرم مواد منفجره بود که شبیه آن اکنون در نوار غزه و لبنان وجود دارد.
در این راستا تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در بیستمین سالروز عقب‌نشینی ارتش این رژیم از جنوب لبنان به نقل از منابع امنیتی گفت: نگرانی اسرائیل اشغال شهرک‌های اسرائیلی در شمال توسط حزب الله است چراکه این مسئله برای اولین بار در تاریخ اسرائیل رخ می‌دهد و از طرف دیگر یک تحول است طوری که تأثیر منفی بر اسرائیلی‌ها می‌گذارد برای همین نیروهای ارتش برای ممانعت از اشغال هرگونه شهرکی حتی برای چند ساعت تلاش می‌کنند.
همچنین عاموس یدلین، ژنرال اسرائیلی و رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی گفت: جنگ سایبری حداقل به صورت موقت راهکار خوبی است. ارزانتر و دقیق‌تر است اما این سؤال نگران کننده است که آیا این جنگ به جنگی کلاسیک تبدیل می‌شود چراکه ما در مقابل تبادل حملات سایبری قرار خواهیم گرفت.
جندی پیش حزب الله لبنان با انتشار ویدئوی کوتاهی رژیم صهیونیستی و مواضعش در اراضی اشغالی را تهدید کرد. این ویدئوی ۳۹ ثانیه‌ای که به زبان عبری نیز ترجمه شده، شامل صحنه‌هایی از مختصات مواضع مهم رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی بود و در آن حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داده قادر است با موشک‌های نقطه‌زن دقیق مناطق مختلف این رژیم را هدف قرار دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴