تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۷۰۲
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو کلاهبردار که چای غیر قابل مصرف را با بسته‌بندی برندهای معروف به بازار عرضه می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به شرکت های برند چای ۶۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرده‌اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: تعدادی گزارش در خصوص تهیه و توزیع چای تقلبی با بسته‌بندی برندهای معروف بازار به اداره سیزدهم پلیس آگاهی اعلام شد و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، کارآگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت این خبر موفق به شناسایی انبار بزرگی در منطقه کیانشهر شدند که متهمان از آن انبار به عنوان محل بسته‌بندی و تهیه چای تقلبی استفاده می‌کردند.
وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، افراد با همکاری یکدیگر با تهیه چای‌های فله‌ای در شرایط کاملاً غیر بهداشتی آن‌ها را نگهداری و با بسته‌بندی جدید و مشابه برندهای معروف آن‌ها را برای مصرف به بازار تهران عرضه می‌کنند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه کارآگاهان در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را با دستور قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند، گفت: در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۰۰کیلو چای فله‌ای کشف شد.
تقی‌پور با اشاره به اینکه در آزمایش‌های صورت گرفته به دست آمد چای مورد استفاده فاقد مصرف انسانی است، تصریح کرد: هر دو متهم اظهار داشتند به مدت شش ماه است که چای تقلبی را به بازار تهران عرضه می کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهمان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به شرکت‌های مربوطه خسارت وارد کرده‌اند، گفت: هر دو متهم به منظور انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مقام قضایی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما