تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۶۸۱
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه 170 هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور برقرار است، گفت: 11 کلان‌شهر ایران تا پایان امسال تحت پوشش اینترنت VDSL قرار خواهند گرفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو ، با بیان اینکه ۱۱ کلان‌شهر ایران تا پایان امسال تحت پوشش اینترنت VDSL قرار خواهند گرفت، گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد تجهیزات استفاده شده در شبکه‌های مخابراتی مربوط به تولیدات داخل است به طوری که صنعت مخابرات تاکنون نزدیک به ۸۰ میلیون یورو صرفه‌جویی داشته است. 
* مخابرات ایران ۲۹ میلیون مشترک ثابت در کشور دارد
وی افزود: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران ۲۹ میلیون مشترک ثابت در کشور دارد و باید به این نکته اشاره کنم که خوشبختانه با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که وجود دارد، شرکت مخابرات توانسته است در حوزه نرم‌افزارهای کاربردی، به طور صددرصدی از تولیدات داخلی استفاده کند و اکنون نرم‌افزارهای این شرکت کاملاً بومی است. 

*  VDSL به طور میانگین سرعت ۴۰ مگابیتی را برای کاربران محقق می‌کند
صدری با بیان اینکه سرویس VDSL به طور میانگین سرعت ۴۰ مگابیتی را برای کاربران محقق می‌کند، تصریح کرد: سرویس ADSL میانگین سرعت بین ۸ تا ۱۰ مگابیت را برای کاربران محقق می‌کرد، اما در سرویس VDSL با تکنولوژی جدید، حداقل سرعت چهار برابری را برای کاربران ارائه می‌دهد. البته باید به این نکته اشاره کنم که در برخی از مناطق نیز این سرعت به ۵۰ تا ۷۰ مگابیت می‌رسد که البته این میزان به فاصله تا مراکز مخابراتی بستگی دارد. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰