جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه مشترکی تاکید کردند که هماهنگی و همکاری میان گروه‌های مقاومت برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی افزایش می‌یابد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در بیانیه‌ای مشترک از تمامی فلسطینیان درخواست کردند تا به طور گسترده در فعالیت‌های مقابله با طرح اشغالگری رژیم صهیونیستی و فعالیت‌های تروریستی آن حضور یابند.
به گزارش خبرگزاری «شهاب»، در این بیانیه آمده است: «سران دو جنبش حماس و جهاد امروز در غزه نشستی را برای بررسی تحولات سیاسی و مواضع در برابر طرح‌های خصمانه اسرائیل برگزار کردند.»
در این بیانیه آمده است: «حمایت کامل خود را از فعالیت‌های ملی و مردمی در کرانه باختری،‌ قدس و اراضی اشغالی 48 در حمایت از فلسطین و در برابر طرح‌های الحاق اعلام می‌کنیم.»
دو جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که مقاومت فلسطین با تمامی تشکیلات خود برای مقابله با تجاوزهای صهیونیست‌ها علیه فرزندان ملت آماده بوده و هماهنگی و همکاری میان نیروهای مقاومت فلسطین با هدف عدم اجازه دادن به دشمن برای پیشبرد طرح‌های خود علیه ملت فلسطین،‌ سرزمین و مقدساتش افزایش خواهد یافت.
پیش از این نیز «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  گفت که تصمیم رژیم صهیونیستی برای اشغال کرانه باختری یک شبیخون بی سابقه علیه تمامی حقوق مردم فلسطین است. (جزئیات بیشتر)
همچنین  «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز در سخنانی گفت که رژیم اسرائیل بدون تردید از اجرای طرح اشغال کرانه باختری پشیمان خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما