اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی به خانواده شهید؛

مادر شهید مدافع حرم: فرزند شهیدم را به حضرت زینب (س) هدیه کردم

تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۲۹۶۰۰
فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور ،خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع دادند.
۰
plusresetminus
مادر شهید مدافع حرم: فرزند شهیدم را به حضرت زینب (س) هدیه کردم
به گزارش بلاغ،سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور ،خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع دادند.


خانواده شهدا ذخیره انقلاب و نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه کربلا در این دیدار معنوی باتاکید براینکه خانواده شهدا ذخیره انقلاب و نظام اسلامی هستید افزود: برای ادامه مسیرشهدا، خدمت خانواده شهدا رسیدیم تا ره توشه‌ای معنوی برداریم و این راه را به خوبی ادامه دهیم.

 سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی با بیان اینکه وظیفه ماست که خدمت خانواده شهدا برسیم، گفت: خانواده شهدا به ما احتیاجی ندارند، اما ما به خانواده شهدا محتاج هستیم.


فرمانده سپاه کربلا باتاکید براینکه خانواده شهدا ذخیره انقلاب و نظام اسلامی هستید افزود: برای ادامه مسیرشهدا، خدمت خانواده شهدا رسیدیم تا ره توشه‌ای معنوی برداریم و این راه را به خوبی ادامه دهیم.

مسلمی در پایان  از خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی خواستار شد: دعا کنید تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم و آنچه که شایسته راه شهداست را انجام بدهیم، تا عاقبت ماهم ختم به شهادت شود.
 

فرزند شهیدم را به حضرت زینب (س) هدیه کردم
مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی گفت : فرزند شهیدم را به حضرت زینب (س) و رهبرمعظم انقلاب هدیه کردم.

محترم کاویان­پور مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده سپاه کربلا و با اشاره به خصوصیت اخلاقی شهید، گفت: شهید فی سبیل الله کار می کرد و هیچ وقت دوست نداشت کسی از اعضای خانواده اش بداند او در حال چه کاری است و یا چه کاری در بسیج انجام می دهد.

این مادر شهید مدافع حرم ادامه داد: شهید بدون مزد و منت کار می‌کرد هر جا که نیاز بسیج بود فعالیت می کرد. در راهیان نور خادم الشهدا بود و چند روز قبل از سال نو برای خادمی زائران شهدا به شلمچه و طلائیه سفر می‌کرد.


خانم کاویانپور با بیان اینکه شهید برای رضای خدا و فی سبیل الله به مردم خدمت می‌کرد، خاطرنشان کرد: ما علی آقا را کمتر در خانه میدیدم و هرجا هم که برای بسیج کار می‌کرد بدون منتی بود.

این مادرشهید مدافع حرم که پیکر فرزند شهیدش بعد از چهارسال چشم انتظاری به آغوش خانواده برگشت، خطاب به فرمانده سپاه کربلا گفت:پرچم شهدا را بالا نگه دارید و نگذارید دشمن جوانان را جذب کند.

مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی با بیان اینکه فرزندشهیدم را به حضرت زینب (س) و رهبرمعظم انقلاب هدیه کردم، ادامه داد: دست جوانان این کشور را بگیرید و آنها را برای اسلام تربیت کنید.

این مادر شهید مدافع حرم در پایان یادآور شد: خدا به همه جوانان توفیق کار در راه دین و اسلام را بدهد.

شهید مدافع حرم علی جمشیدی یکی از 13 شهید مدافع حرم خان طومان، در اردیبهشت سال 95  در کربلای خان طومان  به قافله اصحاب آخر الزمانی سیدالشهدا(ع) پیوست و پیکر مطهرش بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما