کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران اعلام کرد

برخورد پلیس اماکن با تولید و عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف در بازار/واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شوند

7 تير 1399 ساعت 20:01

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران با هشدار به واحدهای صنفی عرضه پوشاک در استان، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات صنفی و عدم تولید و عرضه البسه نامتعارف در بازار تاکید کرد.


به گزارش بلاغ، محمد باقرزاده طی گفت‌وگویی با هشدار به واحدهای صنفی عرضه پوشاک در استان، بر رعایت قوانین و مقررات صنفی و عدم تولید و عرضه البسه نامتعارفدر بازار تاکید کرد.

وی با اشاره به تولید و عرضه البسه و پوشاک نامتعارف به صورت غیر قانونی از سوی برخی واحدهای صنفی متخلف در بازارهای استان، افزود: متاسفانه عرضه این محصولات موجب ایجاد بسترهایی برای بروز آسيب‌های اجتماعی، هنجارشکنی و اشاعه فرهنگ مبتذل غربی در جامعه می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مازندران با استناد به بند 14 از ماده 4 قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده 17 و بند ه ماده 28 قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی، اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحدهای صنفی را خواستار شد.

باقرزاده در پایان تصریح کرد: در این راستا پلیس موظف است، در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه‌های تولیدی و واحدهای صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می‌کنند، برابر ضوابط و مقررات برخورد لازم را معمول و ضمن جمع آوری پوشاک غیرمجاز نسبت به پلمب مکان صنفی اقدام کنند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 429599

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429599/برخورد-پلیس-اماکن-تولید-عرضه-کنندگان-پوشاک-نامتعارف-بازار-واحدهای-صنفی-متخلف-پلمب-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com