رئیس سازمان صنعت مازندران:

برخورد با تخلفات بازار باید ملموس باشد

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۵۹۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به تشدید نظارت و بازرسی از سطح بازار اشاره و تصریح کرد: حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح بازار استان و همچنین برخورد با تخلفات اقتصادی باید ملموس باشد.
۰
plusresetminus
برخورد با تخلفات بازار باید ملموس باشد
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو در جلسه شورای اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، از تعیین تکلیف و احیای واحدهای تعطیل تولیدی در داخل شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی استان خبر داد.
 
وی افزود: یکی از ماموریت‌هایی که در سال جهش تولید برای سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تعیین کرده‌ایم، تعیین تکلیف واحدهای تعطیل می‌باشد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به تحریم‌های ظالمانه کشورهای استبدادی بر علیه اقتصاد ایران اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم فشار زیاد این دول استکباری و شرایط خاص شیوع کرونا به لطف الهی، شاهد رشد و افزایش تولید در سال 98 و اردیبهشت و خرداد ماه سال‌جاری بوده‌ایم.

قوانلو در ادامه به تشدید نظارت و بازرسی از سطح بازار اشاره و تصریح کرد: حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح بازار استان و همچنین برخورد با تخلفات اقتصادی باید ملموس باشد.

وی نوسانات ارز را یکی از دلایل اصلی گرانی و مجوز افزایش قیمت در برخی گروه‌های کالایی از سوی نهادهای ذیربط اعلام و عنوان کرد: علیرغم تمامی این مسائل، امسال قطعاً در سطح استان مازندران شاهد افزایش صدور پروانه‌های بهره برداری و میزان سرمایه‌گذاری صنعتی خواهیم بود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: تکمیل طرح‌های صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و فعال سازی این واحدهای صنعتی که قطعاً اشتغال بیشتر را در استان ایجاد خواهد کرد؛ از سرفصل‌های ماموریتی این سازمان در سال‌جاری خواهد بود.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰