کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرآسیایی:شرایط مشهد از قرمز هم بالاتر است

7 تير 1399 ساعت 20:00

سرمربی شهرخودرو می‌گوید شرایط محل برگزاری دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن به لحاظ شیوع ویروس کرونا بالاتر از قرمز است.



به گزارش بلاغ، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم و حداقل در مشهد شرایط نرمال نیست. به صورت روزانه خبرهای تلخی می‌شنویم و فکر می‌کنم اگر بالاتر از قرمز، رنگی وجود داشت مشهد در آن بازه قرار می‌گرفت. امیدوارم در بازی فردا و در وهله نخست، سلامتی افراد در اولویت باشد و در وهله دوم پیروز شویم.
وی افزود: یکی دو مصدومیت جزئی مثل حسن جعفری داشتیم، اما با سعی و تلاش تیم پزشکی به بازی می‌رسد. سعید صادقی متاسفانه مصدوم شده و امیدواریم به بازی بعدی برسد. علی نعمتی و فرشاد فرجی هم محروم هستند.
سرآسیایی در خصوص جدایی میرو گفت: او به خاطر مسائلی یک ماه دیرتر اضافه شد. وقتی هم که آمد، دیدیم آماده نیست و ۱ ماهی کار دارد که به شرایط مطلوب برسد، به همین خاطر در اختیار باشگاه قرار گرفت. کوزین ۱۰ روز است که به مشهد برگشته و کمک زیادی به همراه سایر دستیاران به من می‌کند.
سرمربی شهرخودرو در خصوص برنامه ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آخرین خبری که ما داریم این است که قرار شده بازی‌ها به صورت مجتمع و در یک کشور برگزار شود. دیگر با اتفاقاتی که این چند وقت رخ داده فهمیدیم که نظر مثبت و منفی ما اهمیت آنچنانی ندارد و تمکین می‌کنیم.
وی افزود: ذوب‌آهن حریف قابل احترامی است و نباید گول شرایط این تیم در جدول را بخوریم. بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید با اتحاد کامل و دعای خیر هوادارانی که جایشان خالی است، به پیروزی برسیم.
سرآسیایی در خصوص مشکلاتی که برای سرلک و جعفری با شکایت نساجی به وجود آمد گفت: با رایزنی‌های حمیداوی، مالک باشگاه، اتفاقات خوبی دراین زمینه رخ داد و امیدواریم با برگزاری جلسه استیناف، مساله مربوط به نقل و انتقالات شهرخودرو هم حل شود. البته ۴ ماه محرومیت سرلک و جعفری خود به خود با این تعطیلی به پایان رسید.
 


کد مطلب: 429594

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429594/سرآسیایی-شرایط-مشهد-قرمز-هم-بالاتر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com