کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان تغییر حوزه آزمون مرحله غربالگری المپیاد فراهم شد

7 تير 1399 ساعت 19:50

داوطلبان آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از روز دوشنبه نهم تیر ماه می‌توانند نسبت به تغییر محل حوزه امتحانی خود اقدام کنند.



به گزارش بلاغ، مرکز سنجش آموزش پزشکی به داوطلبان آزمون مرحله غربالگری دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اعلام کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان همچنین با توجه به اینکه آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار می شود.
همچنین امکان تغییر حوزه محل آزمون فوق در  روزهای دوشنبه 9 تا سه شنبه 10 تیر ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فراهم خواهد بود.
بنابراین داوطلبان در صورت تمایل می توانند نسبت به تغییر محل آزمون خود در تاریخ های اعلام شده (بدون این محدودیت که در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل هستند) اقدام  کنند.
بر این اساس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان حوزه جدید به لیست محل های آزمون اضافه شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب این حوزه نیز خواهند بود.
همچنین حوزه های دانشگاه پیام نور از لیست محل های آزمون حذف شده اند و دانشجویانی که این حوزه ها را به عنوان محل آزمون خود انتخاب کرده اند در حوزه های که اسامی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است آزمون خواهند داد؛ البته این داوطلبان نیز مجاز خواهند بود در مهلت مقرر نسبت به تغییر محل آزمون خود از طریق سایت مرکز سنجش اقدام کنند.
 


کد مطلب: 429593

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429593/امکان-تغییر-حوزه-آزمون-مرحله-غربالگری-المپیاد-فراهم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com