کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسترسازی برای ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری در اکباتان

7 تير 1399 ساعت 17:20

شهردار منطقه۵، در بازدید از محله اکباتان برتسهیل در روند اجرای پروژه‌های خدماتی و شهری در محله اکباتان تاکید کرد.



به گزارش بلاغ، فریدون حیدری در حاشیه این بازدید که با حضور عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و فرزانه صادق، معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران برگزار شد، گفت: این بازدیدها برای شهرک اکباتان کارگشا است و برای تثبیت وضعیت موجود در تصمیم‌گیری‌های آتی شورای عالی شهرسازی و معماری تاثیرگذارخواهد بود.
وی بر تعیین تکلیف اراضی مشاعات محله اکباتان تاکید کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا درچارچوب ضوابط در حد ممکن آسیب‌هایی که از گذشته به مشاعات شهرک اکباتان وارد شده است را ترمیم کنیم.
او افزود: عملیات اجرایی مسیر دوچرخه سواری در اکباتان آغاز شده و برای رفاه شهروندان محله اکباتان،  بسترسازی برای ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری به بهترین شکل در حال انجام است .
شهردار منطقه ۵، بر لحاظ نشدن سهم مردم در پروژه مگامال تاکید کرد و گفت: بازبینی، طراحی و ساخت مابقی این پروژه به گونه‌ای که بخش‌های خدماتی در آن بیشتر دیده شود، در دستور کار قرار گرفته شده است؛ تسهیل در اجرای خدمات‌رسانی به شهروندان با تجدید نظر در برخی موارد کمیسیون ماده پنج، از جمله مواردی بود که در این بازدید بر آن تاکید و توافق شد .
حیدری بر اشراف معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اشاره کرد و اظهار داشت: با ارتباط‌های تنگاتنگی که این معاونت با وزارت راه و شهرسازی دارد نیازهای مردم این محله در طرح‌های ‌آینده لحاظ خواهد شد.
شهردار منطقه ۵، خاطر نشان کرد: در بخش‌های عمومی دیگر هم در حال سرمایه گذاری هستیم و در زمینه  آب‌رسانی فضاهای عمومی درون شهرک و تصفیه مجدد آب فاضلاب تصفیه خانه اکباتان برای آبیاری معابر اصلی و پارک‌های جنگلی با شرکت آبفا به توافق رسیده‌ایم.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حیدری ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت خوب شورایاری، هیات مدیره بلوک‌ها و هیات مدیره مرکزی اکباتان، بسیاری از مشکلات مردم برطرف و طرح‌های مفید اجرا شود، به نحوی که بدون فشار روانی و تهدید، آرامش اهالی اکباتان تامین شود. 
 


کد مطلب: 429578

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/429578/بسترسازی-ایجاد-مسیر-دوچرخه-سواری-اکباتان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com