تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۲۹۵۵۳
کولوکیشن یا میزبانی سرور به‌صورت فیزیکی به مفهوم، ارائه یک فضا در دیتا سنتر بوده به‌طوری‌که تأمین برق، به همراه ارائه یک شبکه اینترنت و با داشتن یک کولینگ مناسب برای سرور می‌باشد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام مبین هاست، در صورتی‌ که شما یک سرور به‌صورت سخت‌افزاری دارید و به دنبال فضای حرفه‌ای و همچنین یک اینترنت با پهنای باند بالا هستید می‌توانید از سرویس کولوکیشن در دیتاسنتر مبین هاست استفاده کنید.
مبین هاست با داشتن یک فضای کاملاً اختصاصی و محصور در برج میلاد در اسلایس اختصاصی خود اقدام به ارائه خدمات کولوکیشن و میزبانی سرور می‌کند. فضای میزبانی مبین هاست در زمان خسارات و همچنین حوادث و آتش‌سوزی بیمه‌ شده است. با توجه به اینکه دیتاسنتر مبین هاست به سمت یک دیتاسنتر ابری حرکت می‌کند، تمام تجهیزات و توپولوژی‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که پایداری حداکثر را ایجاد کند. تجهیزات شبکه در دیتاسنتر مبین هاست سیسکو و نکسوز می‌باشد. کاربر در صورتی‌ که نیاز به پهنای باند بالا داشته باشید این مورد در دیتاسنتر شرکت داده‌پردازی مبین هاست قابل‌ارائه می‌باشد. این امکان وجود دارد که کاربر هر تعداد آپلینک ده گیگ را خریداری نماید. با توجه به اینکه مبین هاست یکی از اعضا رایپ می‌باشد، امکان تهیه‌ای پی اینترنتی نیز فراهم می‌باشد.

در صورتی‌ که کاربران به دنبال راه‌اندازی یک کلاستر و یا یک بستر کاملاً ابری باشند این مورد در دیتاسنتر ابری مبین هاست کاملاً فراهم می‌باشد. واحد ارائه‌شده برای خدمات کولوکیشن بر اساس یونیت موردنیاز و همچنین برق مصرفی می‌باشد. به‌صورت پیش‌فرض امکان ارائه پورت منیج و یا آیلو برای تمامی سرورها فراهم می‌باشد. امکان ارسال و دریافت تجهیزات جانبی برای اتصال به سرور در زمان‌های اداری فراهم می‌باشد و همچنین کاربر در صورت تمایل می‌تواند اقدام به گرفتن مجوز برای حضور پایه سرور خود را خواهد داشت. در صورتی‌ که شما سازمان و یا شرکتی هستید که می‌خواهید موارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را برون‌سپاری کنید شرکت داده‌پردازی مبین این امکان را دارد تا هم به‌صورت نرم‌افزاری و هم به‌صورت سخت‌افزاری پشتیبانی سرور شما را انجام دهد.
سایر دیتاسنترهایی که شرکت مذکور در آن اقدام به ارائه سرویس می‌کند، دیتاسنترهای زیرساخت امام خمینی و زیرساخت ال سی تی می‌باشد. پیشنهاد ما برای ارائه خدمات کولوکیشن استفاده از دیتاسنتر ما در برج میلاد که بزرگ‌ترین برج مخابراتی کشوراست، می‌باشد. سرورها در بالای برج میلاد میزبانی می‌گردند. شبکه تمامی سرورها دارای فایروال سخت‌افزاری بوده و امنیت اطلاعات بسیار مهم می‌باشد.

در صورتی‌ که به دنبال یک شرکت رسمی برای میزبانی سرور، اجاره سرور، کولو سرور خود هستید با توجه به اینکه تهیه پهنای باند بالا و همچنین تأمین یک برق بدون نوسان هزینه بالایی دارد به شرکت‌هایی که به دنبال راه‌اندازی سرور در محل سازمان خود هستند پیشنهاد می‌کنیم حتما از دیتاسنتر ابری مبین هاست دیدن نمایید. برای پیگیری می‌توانید با بخش فروش ما در تماس باشید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما