تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۲۹۵۵۲
در آستانه برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم فوتبال شهریار ساری چند بازیکن جدید به خدمت گرفت.
۰
plusresetminus
شهریار ساری با جذب چند بازیکن آماده حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی
به گزارش بلاغ؛ فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، بدلیل ویروس کرونا چند وقتی است به تعویق افتاده اما تیم‌ها سخت مشغول یارگیری و انجام تمرینات فشرده هستند. شهریار ساری نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها نیز این فصل چند بازیکن خوب جذب کرده و آماده است تا حضور پرقدرت در این فصل از رقابت‌ها داشته باشد و خاطره نایب قهرمانی دو فصل گذشته را مجدد تکرار کند. اما این تیم چند بازیکن خوب به خدمت گرفت که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
** مدافع گلزن فصل قبل موج سواران نوشهر در شهریار
وحید قلی‌پور مدافع گلزن فصل گذشته موج سواران نوشهر، پس از توافق با مدیر عامل شهریار ساری به این تیم ساروی پیوست تا در فصل ۹۹ لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برای آنان به میدان برود. وحید قلی‌پور مدافع شوتزن مازنی که گل‌های دیدنی و شلیک‌های از راه دور وی، زبانزد است سابقه حضور در تیم‌های پدیده کاسپین ساری، ملوان بندرگز و موج سواران نوشهر را در کارنامه خود دارد.
وی دومین سهمیه لیگ برتری شهریار ساری در فصل ۹۹ است و بارها نیز به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شده و نقش مهمی در کسب عنوان چهارمی فصل قبل موج سواران نوشهر داشت.
** مهران مرشدی‌زاده، ملی‌پوش با تجربه دیگر خرید شهریار
پس از توافق مدیرعامل شهریار ساری با مهران مرشدی‌زاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و باشگاه شهرداری سمنان در فصل قبل و امضای قرارداد، وی به تیم شهریار ساری ملحق شد.
مهران مرشدی‌زاده سابقه حضور در سه دوره جام جهانی، چهار دوره قهرمانی آسیا و دو دوره جام بین قاره ایی فوتبال ساحلی را در کارنامه خود دارد.
وی همچنین در لیگ برتر نیز سابقه حضور در تیم‌های دریانوردان بوشهر، شهرداری تبریز، ملوان بندرانزلی و شهرداری سمنان را به همراه دارد.
سید قاسم صالحی مدیرعامل شهریار ساری عنوان داشت با توجه به تعداد بازی مرشدی‌زاده در فصل قبل برای شهرداری سمنان، وی جزو سهمیه لیگ برتری شهریار ساری محسوب نمی‌شود.
*** تمدید کاپیتان و دروازه بان ملی پوش شهریار ساری
علی درویش متولی دروازه بان ساروی، ملی پوش و کاپیتان فصل گذشته شهریار ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با مدیرعامل این باشگاه برای فصل ۹۹ به توافق رسید و با امضای قرارداد یک فصل دیگر وظیفه حراست از قفس توری شهریار ساری را بر عهده خواهد داشت. علی درویش متولی به غیر شهریار ساری سابقه حضور در تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان بندرگز را در کارنامه خود دارد.
تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری به‌عنوان نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور سابقه نایب قهرمانی را در این رقابت‌ها دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴